Een prachtige herfstdag in Oktober, dat vraagt om foto's natuurlijk!Esmee had een dagje vrij en wilde graag Adorno op de foto zetten.Hier het resultaat!Is hij niet knap #1#2#3#4#5#6#7#8#9Denk om de copyright
Hij is zeer zeker heel knap!!Echt super dat je Adorno nu hebt, ik wens jullie heel veel plezier samen
Hele mooie foto's heeft Esmee weer gemaakt! En het is inderdaad een heel knap paard. Stoer ook zo, als ie steigert!
Ik kan niet anders dan nogmaals te zeggen dat het geweldige foto's zijn geworden!!Jullie zijn echt een geweldig stel
Jaaaa daar hebben we die super knappe Adorno weer!! En wat glimt hij mooi zeg! Vind hem echt steeds knapper worden!
Adorno is echt supergaaf Kelly! Ik vond het onwijs leuk om hem eens in 't echt te zien!! Die sjerpen staan 'm ook heel erg stoer! Tot snel (hoop ik)
Bedankt allemaal voor de leuke reacties!En wouw Esmee de aanvullig is helemaal top!Vooral de laatste is prachtig.
hij is echt gaaf kelly ben heel benieuwd als jullie wat verder zijn in het rijden hoe dat eruit gaat zien, denk heel mooi ga je eigenlijk spaans rijden met hem of 'gewoon' dressuur?