Dit is ons grote trots: welsh part-bred merrie O'field Rocking Jorinka. Ze is dit jaar naar de CK geweest en is daar STER en sectiekampioen geworden. Ze is nu 3,5 jaar en is net een tijdje onder zadel. Ikzelf kan niet meer op haar rijden, ik ben veel te oud en te groot. Ik heb een poosje nagedacht of we haar zouden verkopen of er een leuk ruitertje voor zouden zoeken. Hier valt meer over te lezen in het volgende topic:
[TAO] Super goede pony, ruiter zoeken of verkopen?
Jorinka heeft een hele goede afkomst. Haar vader is Orchard Boginov (NWR:ggk, sport; Z2 dress) haar moeder is Arinka van stal Vreeveld (NRPS:Keur sport.prest merrie; M2 dress, Z springen, internationaal ** SGW B-kader). Dit talent lijkt zij ook zelf te hebben. Ze is slechts 6 weken fanatiek onder zadel en geeft een geweldige show weg!
We hebben een amazone voor haar gevonden van net 10 jaar oud. Eerst dachten we misschien een meer ervaren ruitertje/amazone op haar rug te willen hebben, maar na 6 weken door een oudere ervaren amazone gereden te zijn kan nu ook onze kleine amazone prima met de pony overweg. Ze is heel erg lief en braaf voor haar. Vandaag heeft het meisje voor het eerst 'echt' gereden (niet meer aan de longe of alleen maar uitstappen).
Ik zal jullie niet langer in afwachting houden.
Hier zijn ze dan; GENIET MET VOLLE TEUGEN VAN DIT PRACHTKOPPEL!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Een reactie zou leuk zijn
, ik ben helemaal trots op de meiden!! 
Maar ook complimenten voor de amazone, ze zit keurig.
Het meisje doet het ook heel goed ja!