Max heeft tijdens onze vakantie twee weken op manege Noot gestaan vanwaar je heel dichtbij zo de duinen door op het strand bent, te gaaf om eens te doen!
De eerste dag daar zijn we lopend aan de hand gegaan naar het strand hebben daar Max en Quinto uitgelaten om ze kennis te laten maken met de zee. Max vond het spannend maar genoot duidelijk dus daarna onder het zadel gegaan en heerlijke ritjes gemaakt

Genieten was het....
De eerste stappen onder het zadel richting zee..

Genieten van het overweldigende gevoel, geluid van de zee, wind en meeuwen en ik rij daar gewoon op mijn allerliefste paard!!

Zo'n groot strand bijna helemaal voor ons zelf....

Draven tegen de wind in vond Max in het begin maar minder

Natte voeten halen hoort er natuurlijk ook bij, Max wist nog niet zeker of het wel veilig was met die golfjes die steeds kwamen en gingen

Maar we hadden natuurlijk een rustige dag uitgekozen om het zo weinig spannend mogelijk te maken voor hem..

Toch best spannend maar hij doet het toch maar even!

En met dat lage water lukt het ook allemaal best

Van Quinto moeten ondertussen toch echt alle meeuwen weg!

Nou, even een lekker drafje dan maar! Het genieten en zelfvertrouwen groeide met elke stap..

Iets meer golven en wind inmiddels..

Hey! PK we komen eraan

Dit is een andere dag met veel wind en Max had er zin in

Eerst vertrouwde hij dat net op de grond niet maar ging er in galop toch mooi aan voorbij

En toen gingen we weer rustig richting huis....

De zee, het strand, de meeuwen, de wind en de storm, de zon en de prachtige Hollandse wolkenluchten ga ik missen...maar ZEKER dat we nog eens terug gaan samen!
Tot ziens!!