Foto's van zijn aankomst:

Filmpje van gisteren:
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samy schreef:Ik was echt heel blij om hem in het echt te zien. De foto's maakten me enorm nieuwsgierig en ik kan niet anders zeggen dat hij me in het echt zelfs nog meeviel.Wow wat is die knap!! En wat kan die draven ... jij bent vast heel blij dat je weer terug bent in Nederland
Sjaad schreef:Ik ben enorm nieuwsgierig hoe hij zich gaat ontwikkelen. Ben vooral ook heel benieuwd wat voor gevoel hij onder het zadel gaat geven. Nog even geduld...Ik ben benieuwd hoe die er over een paar jaar uit ziet als hij onder het zadel is.
Sjoert schreef:Ergens tussen de 1.60 en 1.65. Hij toont volgens mij groter dan hij in werkelijkheid is maar op de foto's lijkt hij weer kleiner. Eind van de maand maar eens meten.Hoe groot is ie?
Kajanus schreef:Hengstenkeuring is wel in de planning maar ik wil even zien hoeveel gewicht er aan het einde van de maand bijgekomen is. Moet nog even opzoeken voor wanneer je moet opgeven. Site van het KWPN is weer eens ouderwets onoverzichtelijk.Leuke foto's Katja en er zit een aardig achterbeentje inGa je met hem naar de hengstenkeuring toe??
En super dat het karakter je goed bevalt.
Berdien schreef:het was altijd al een lekker kereltje, maar hij is nou echt op weg naar grotekerelheid
Neonlight schreef:Nou, ik kan me nog foto's herinneren dat ik dacht "wat een monster".