Neon Light is een nu 8-jarige merrie van Kantje's Ronaldo, en heeft haar 4de veulen aan de voet. Haar eerste veulen is een inmiddels goedgekeurde hengst.
De voorbereiding voordat ze de ring in moest was niet optimaal, Dotje had een ongelukje gehad, dat is te lezen (en te zien) in [KS-ITP] Reedhill's Dot Com in actie op de keuring. Ook in de stromende regen toen gestaan, en Neon Light heeft daar een gigantische hekel aan. Gelukkig was het wel droog toen we de baan in gingen.
Opstellen voor de jury, 's morgens toen haar veulen aan de beurt was wilde ze er nog wel mooi bij gaan staan, nu niet echt.

Rondstappen, met een zwalkend Dotje er achteraan.

En ronddraven, hier ben ik echt heel tevreden over, ze liet zich echt heel goed zien.

En nog even buiten de ring, wachten voor ze de ring in moesten voor "mooist getekende veulen", Dotje was 1 van de 5 genomineerden hiervoor.

En nog een vrij unieke foto, want na die gigantische plensbui hebben we toch nog even het zonnetje gezien.

Uiteindelijk kreeg Neon Light een 2de premie. Bemerkingen waren er op haar ietwat weke lendenen, koehakkigheid op stand en arme bespiering. Commentaar waar ik me goed in kan vinden, ze hebben mij in ieder geval niets nieuws verteld. Met het fokken zijn dit ook de punten waar ik rekening mee houdt. Over de beweging hadden ze in ieder geval niets aan te merken, en daar ben ik blij om, want ze liet zich van haar goede kant zien.