In oktober 2000 kocht ik mijn 1ste eigen paard, een 3 jarig onbeleerd paardje, rechtstreeks bij de fokker vandaan! Ik noemde haar Joy!
Helemaal verliefd natuurlijk! zelf ingereden en heel veel prachtige momenten beleefd! in 2004 zette Joy het allerleukste veulentje op de wereld, "Noa!" ik ben bij de bevalling geweest, en de veulentijd zo intens beleefd.Ze was een enorme knuffelbeer
in mei 2006 heb ik Joy "moeten" verkopen, ik kon niet 2 paarden houden, inmiddels was ik Mama, en kochten we een huis.
Met heel veel pijn in mijn hart heb ik haar weggebracht, altijd verdriet van gehouden.. Gelukkig had ik Noa nog, dus die ging ik inrijden!
Helaas na een paar wkn inrijden ging het al mis, ze gig steeds onregelmatiger lopen, we hebben 2 jaar gedokterd,met tussenpozen weer opgepakt, maar het mocht niet baten.. op 18 juni 2009 is Noa heel vredig ingeslapen, met mij aan haar zijde. Verscheurd van verdriet was ik.. hier het topic met oa youtube filmpje: marloes-joy @ [IM] Vaarwel Noa, ik mis je meisje!
Het verlangen naar Joy, mijn tastbare stukje Noa, werd ineens heel groot, en met heel veel geluk was de eigenaresse bereid Joy terug aan mij te verkopen, ik heb staan springen en gillen van geluk door mijn woonkamer!
Ik heb haar 9 juli 2009 al opgehaald! Joy is terug bij mij, wat een heerlijk gevoel! wel enorm snel gegaan, 3 wkn na het overlijden van Noa.
Ik mis Noa vreselijk, en het zit me nog steeds ontzettend hoog.
Maar ik ben heel blij dat Joy mij daarbij kan helpen.
Zo, heeeeel lang verhaal, en een groot aantal mensen hier op bokt zijn al aardig op hoogte, maar kreeg toch de vraag eens een topic voor het welkom thuis van Joy te maken.
Hierbij de foto's van haar terugkeer tot nu, moet erbij vermelden dat het rijden nog behoorlijk tegenvalt, daar zijn we heel hard voor aan het werken

De eerste keer er weer op!

Aan de longe

Zo blij!!

Mijn mooie meisje

Vandaag

Leuk dat je even gekeken hebt!
Liefs Marloes