Wat ik nu toch weer meemaak...
Bijna ieder weekend kom hier zo'n mensje die meestal met mijn buurman van alles beleeft maar ik mag er ook van meegenieten.
Alleen ze noemt me altijd clowntje terwijl ik toch eigenlijk Infinito heet..

Vorig weekend nam ze me weer even mee naar de bak..
Eerst natuurlijk even lekker een rondje mijn benen strekken (zien jullie mijn strakke billen

Maar alleen rennen vind ik nooit zo leuk dus dan vraag ik altijd of ze even met me mee wil rennen

Nou mag ze mij dan een clown noemen maar zelf is ze ook een beetje gek hoor. Ipv met mij te spelen gaat ze boven op een hoog hek zitten...

Maar ik zorg wel dat ik haar aandacht krijg hoor, al moet ik er mezelf wel heel groot voor maken... oww aaitjes op mijn hoofd vind ik zo lekker

Nu ben ik ook heel erg dol op zoenen maar zoals een echt heer betaamd laat ik haar natuurlijk eerst even zien dat ik netjes mijn tanden heb gepoetst

Yes.. goedgekeurd.. nou daar komt ie hoor... SMAK

Het was heel warm weer en dan schijnen ijsjes lekker te zijn..
Alleen het ijsje lekte nogal dus ik was heel behulpzaam en hield mijn tong eronder als lekbakje.. goed van mij he

Eigenlijk is dat best heel gezellig zo.. dus toen dat mensje eraf wilde heb ik toch even vriendlijk verteld dat ik vond dat ze moest blijven zitten door haar de weg te blokkeren .. slim he van mij

Snap er niets van.. moest ze heel hard lachen.. ik bedoelde het echt serieus hoor

Snappen jullie nog waarom ze mij nou een clown noemt?
Ik vind haar er zelf eentje

Hoefjes van Infinito