Lola en ik samen op de foto door PaardenPixels.nl

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elanor

Lola en ik samen op de foto door PaardenPixels.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-09 23:01

In juni is Jacqueline (manzano hier op bokt) bij mij en Lola geweest voor een échte fotoshoot. Ik was één van de gelukkige winnaars van de wedstrijd die zij hield omdat haar nieuwe website online is, www.PaardenPixels.nl. :)

Jacqueline, ik had het je al gezegd, maar toch nog een keer: bedankt! Ik vind het resultaat fantastisch mooi geworden en ben er onwijs blij mee. :# Het is echt mijn 'kleine Lo-tje' en het is super dat ik nu zulke foto's heb waar we samen opstaan. :)

Ik ben zóóó trots en dol op mijn mooie dame met d'r uitgesproken koppie. Soms zo lekker eigenwijs maar ook altijd lief en eerlijk. Lo is mijn eerste eigen pony, ik heb haar nu al bijna tien jaar en ze is alweer dertig lente's jong, ik kan me nog steeds werkelijk geen beter maatje wensen. :+:

Mijn anders zo rustige keurige, netjes opgevoede pony veranderde overigens tijdens de fotoshoot in een drammerig monster dat werkelijk niet meer stil kon staan. :D Jacqueline bleef heel rustig wachten op de goede momenten, en dat leverde zoals jullie zien hele attente plaatjes op!

Enjoy!

Afbeelding

[list=]Afbeelding[/list]

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Toen Lo na een tijdje haar oren niet meer naar voren wilde steken, had de fotografe daar ook wel een oplossing voor: paardengehinnik op de telefoon! Ik dacht eigenlijk dat Lola zich dáár toch niet door zou laten foppen... Maar ze werd echt weer hééélemaal wakker, en begon zelfs terug te hinniken!

Afbeelding

[list=]Afbeelding[/list]

[list=]Afbeelding[/list]

Deze vind ik ook heel erg lief:

[list=]Afbeelding[/list]

Dit was echt hilarisch: ik vond het leuk om ook nog wat foto's van een loslopende Lola te hebben. Lo is normaal liever lui dan moe in de wei, dus ik had me er aanvankelijk niet zoveel bij voorgesteld. Maar aangezien ze dus zo wakker was... liet ik haar aan het ene einde van het weiland los, Jacqueline stond halverwege klaar met de camera, we telden tot 3 en... los!! Zo'n gave foto! :D

Afbeelding

Dit is echt helemaal Lo hoor, met die tong zo uit haar mond! :))

Afbeelding

[list=]Afbeelding[/list]

Afbeelding

Toedeloe! (Reminder voor als ik ooit nog eens op de foto ga: keer t-shirt rechttrekken nadat ik opgestapt ben!)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Elanor op 09-07-09 23:38, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Re: Lola en ik samen op de foto door PaardenPixels.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 23:17

Ziet er leuk uit, leuke pony! veel plezier nog samen :D

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 10:53

Hee, dat is leuk om te zien. Een andere prijswinnaar! Wat zijn het leuke foto's geworden zeg, echt heel leuk! Nu ben ik stiekem wel een beetje blij dat jouw pony ook niet de makkelijkste was, want mijn verzorgpony van 20 (waarmee ik dus ook een van de winnaars ben. :D) is ook geen geboren talent om model te staan. O:)

Nee, maar ze zijn echt heeel lief, de liefde en het plezier straalt ervanaf! Kan nu al helemaal niet wachten tot ze ook hier komt binnenkort! :)

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 11:47

OH! super mooie foto's ! :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:27

Leuke foto's !!

Sanne__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:50

mooie foto's en schattige pony

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 18:20

Bedankt voor de complimentjes allemaal! :D

Wat leuk Appelflapje, zeker iets om je op te verheugen hoor! :j

Knuffeldier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:26

Wauw, wat ziet jouw paardje er prachtig uit voor haar leeftijd!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 18:56

Dank je Wilrieke, dat is altijd leuk om te horen. :D