Vandaag stond ik vrij stevig in mijn schoenen (correctie: ballerina's) en besloot ik weer even op Pashtashe te springen. Pas is heel lief, maar soms een beetje appart, dus ik rij niet vaak zonder zadel. Met dit warme weer kon ik het echter niet laten en vond ik het niet genoeg om even op Kirsten te springen, dus na een aantal mooie foto's los was Pas de klos.
Ik ging gewapend met een hoofdstel en cap de wei in en kreeg een voetje van mijn hulp-fotografe (dankje Ellenoor). Al gauw vloog de cap af, voor het eerst in de 2 jaar dat ik hem heb. Later volgde zelf het hoofdstel, wat was dat geweldig! Pas kan namelijk redelijk achterlijk doen om dingen die normaal niet gebeuren, zo heb ik één keer met halster proberen te rijden wat uitmondde in een rodeo, want het was anders dan normaal. En nu ging het zo goed, vol vertrouwen reden we door de wei.
Ik werd ook uitgemaakt voor gek toen ze me zo zagen rijden maar het maakt me niet uit, ik vertrouw Pas en dat moet ik zelf weten

Het kleine monstertje is Kirsten, hier gekomen als onbetrouwbaar en kopschuw pony'tje en nu de braafste pony die ik me maar kan bedenken. Natuurlijk moet een grapje op zijn tijd wel kunnen, maar ze weet precies wanneer dat kan en wanneer niet. Nog zo'n topper dus!
Vol trots presenteer ik dus mijn 2 wereldpony's:

Vervolgens even met Kirsten spelen:

Zo kan je ook knuffelen:

Nog met hoofdstel:

Helemaal gelukkig:

Mijn paradijs op aarde:

En dit vonden Pas en Kirsten er werkelijk van:

Bedankt voor het kijken, ik wil graag enkele foto's af laten drukken. Welke zouden jullie doen?