Gisteren mocht ik met Silence naar de finale van Holland´s next top horse.
We zijn niet in de prijzen gevallen, maar Silence heeft zich zo super gedragen, dat was voor mij veel meer waard.
We waren niet uitgegaan van iets winnen, maar meer dat aangezien we al zo ver gekomen zijn, dit ons ere-rondje zou worden.
Zo braaf dat hij meeliep, ondanks dat het best wel spannend was.... trotser kan ik niet zijn.
Pap heeft flink wat foto´s gemaakt en ik wil er toch een paar met jullie delen.
(en om even iets uit de wereld te helpen. In mijn laatste HAW topic ben ik erg hard gepakt door sommige bokkers over mijn gewicht. Ondanks dat ik er hard aan werk om af te vallen. Dat ik vertelde dat mijn bodywarmer zo vertekende werd niet geloofd. Misschien is dat na deze foto´s wel duidelijk ondanks dat ik weet dat het nog niet perfect is
)In het losloopterrein..erg vermoeiend uiteindelijk aangezien we hier al bijna een uur moesten rondlopen voor we de ring in mochten.

Nouja, lol hadden we in ieder geval

Even laten merken hoe braaf hij wel niet was.

En toen mochten we de ring in.

Hier begonnen we met opstellen. De organisatie is hier uiteindelijk mee gestop i.v.m teveel drukke paarden.

En ja hoor, niks vind ie eng en dan mestboys (die hij elke dag in de bak ziet staan) zijn dan natuurlijk heel eng.
Daar moet je Silence voor heten

Maar verder zo super braaf.

En hij bekeek alles op z´n gemakje. Tja, hoe vaak kom je nou eenmaal in zo´n grote ring

Toen mochten we bij de jury komen voor vragen.

En nog wat rondlopen totdat iedereen geweest was.

En uiteindelijk super trots op dit mannetje.

Uiteindelijk dus een hele geslaagde dag ondanks de rommelige organisatie.
We hebben nog een leuk aandenken gekregen, een rozet met de tekst 2009 Holland´s Next Top Horse finalist.
Het was een ervaring die ik zeker niet had willen missen.