Los:

Stand en Black:

Saampjes:

Gera, nogmaals heel erg bedankt voor de mooie foto's en de geweldige service

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Wat dit soort dingen betreft heeft iedere fotograaf denk ik zijn eigen werkwijze, maar ik laat de omgeving altijd het liefst zoveel mogelijk intact. Dit niet uit gemakzucht, maar omdat juist de electriciteitsmasten ook de omgeving kunnen maken, en niet expliciet aan mij is aangegeven dat deze moest worden verwijderd. Ik gebruik Photoshop het liefst zo min mogelijk en natuurlijk probeer je in het uitzoeken van een geschikte fotolocatie zoveel mogelijk rekening te houden met de achtergrond, maar omheining e.d. vallen over het algemeen genomen niet te vermijden. Soms is het de afweging handeling van het paard versus achtergrond. Op het moment dat Whiskey een stop maakte in de buitenbak, had ik al van Beau begrepen dat ze dat niet vaak doet. Dat ze daar net in een hoek zat met veel afleidende objecten op de achtergrond heeft me toch uiteindelijk niet weerhouden er een foto van te maken. De tekst die op de trailer stond heb ik wel verwijderd, omdat het de focus wel heel erg op de linkerbovenhoek van de foto legde.Zijn dit de bewerkte foto's? Die Blackfoto en de laatste foto zijn gaaf! Maar ik vind het hekje op de achtergrond van de draffoto en de electriciteitsmast wel een beetje storend!