Wow, Jeddah! Wat is malle prachtig uitgezwaard! Ze is echt geweldig!
Cheveyo
Geplaatst: 17-06-09 17:47
Het is dan ook een heerlijk gevoel om verliefd te zijn op je paardjes, das dubbel en dwars genieten, een warm gevoel van ze krijgen zonder dat ze ook maar in je buurt hoeven te zijn.
Natalie1993
Geplaatst: 17-06-09 17:48
Wat een mooierd ! Foto 1 vind ik het leukst !
Ods
Forumcoördinator
Geplaatst: 17-06-09 17:50
Ahhhh Jeddah wat is zo toch vreselijk mooi!!! Ze ziet er prachtig uit en je hebt haar treffend vast kunnen leggen!! En wat heerlijk dat je zo verliefd bent.... zo herkenbaar
Ik kan echt niet wachten tot we saampjes, jij op Malle en ik op Rebel een ritje kunnen maken! Zou gewoon te mooi zijn! Of niet?
@Suzanne, ja, ze ziet er echt super uit! En ze is nog maar 4 en al zo breed en sterk! Gisteren heb ik voor het eerst een "ritje" op haar gemaakt van wel 800 meter En ze zet echt geen pas uit balans hoor! Terwijl ik niet de lichtste ben.
Ze begint nu ook steeds meer "merrie" te worden vind ik.
@Ods, dat MOET ons dit jaar toch eens lukken of niet??
MOOOIE foto's Jeddah! Malle heeft een chique koppie zeg! Hihi, die eerste foto is wel grappig trouwens, met die scheiding in d'r voorpluk
SusanW
Geplaatst: 17-06-09 18:20
Die heb je weer mooi vastgelegd Jeddah! Prachtig! Wat heb je toch een plezier van je nieuwe camera! Én van Malle natuurlijk Dat hoofdje van haar blijft me verbazen hoor, echt zo bijzonder mooi!
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-09 18:44
Thanks! Mij ook hoor, elke keer dat ik haar koppie zo zie denk ik gewoon weer.. dat kan niet echt zijn! Maar dat is het
Wranglerbutt
Geplaatst: 17-06-09 18:55
Zoooooooooooo jammer dat het blad Ponyclub niet meer bestaat
Da's toch een vleesgeworden Lena Furberg-tekening? Ik heb nog nooit een Fjord met zo'n mooi koppie als jouw Malle gezien!!
Wow Jeddah, wat een scherpe en treffende foto's! Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij wordt van Malle! Dat koppie, die voorpluk, die grote ogen en idd dat bijna arabierachtige neusje ... ze straalt echt gewoon vrolijkheid uit!
Thanks allemaal....! Ja, jullie snappen toch wel dat ik daar als een blok voor gevallen ben? Hoeveel Fjorden hebben nou die neus?? En zijn ook nog zo mega lief en vrolijk en grappig en klein en eigenwijs en slim en...en...en... had ik al gezegd lief?
Tjee Corine, ik wist helemaal niet dat je een Fjord had... en wat een schitterende en enorm sprekende ook! De foto die WB uitlicht vind ik ook de gaafste: wat een KOP! En wat een karakter spreekt van die eerste foto. Gaaf paard zeg! Vrees dat ik een beetje achter loop... Heb je haar al lang?
Sharon_Jims
Geplaatst: 17-06-09 21:15
Jeddah ze is echt SUPER knap! Snap goed dat je erg blij met haar bent! En Jeddah ook natuurlijk!
@Gera, ik heb haar sinds oktober 2008 Nog niet zo heel lang dus, ik heb haar gekocht na al het verdriet om Senna en Rock en wilde lekker terug naar iets "basic's" en hopelijk een vriendin voor Jeddah. Nou, ze is dat alles en meer!
Winddancer
Geplaatst: 18-06-09 07:55
Ze is gewoon ontzettend gaaf Dat koppie met die manen vind ik echt helemaal geweldig!!!!!!!!! Wat een super paard!! En Jeddah ook!!!
Loody
Geplaatst: 18-06-09 08:10
Wauwwie daar is die mooie Malle weer. iedere keer als ik een foto van haar zie, wordt ik er steeds zekerder van. Ze is echt een vreselijk mooie Ford met een hoog aaibaarheid gehalte