Nu moet ik toegeven, dat ik mezelf toch wel heel smerig had gemaakt in de wei, dus een poetsbeurt mocht ook wel...
Wat ben ik toch knap na een poetsbeurt!

Maar voor het vrouwtje is dat natuurlijk weer niet genoeg. Ik moest ook weer die rare gele kousen aan...

Toen zijn we nog een eindje gaan wandelen over straat. Dat vind ik altijd wel leuk om te doen. Er is namelijk zoveel te zien...

Toch is mijn vrouwtje wel heel lief hoor en dat laat ik graag aan haar merken, dus we knuffelen altijd wel even.

Maar het lekkerste van vanmorgen, was toch wel een douche. Dit was de eerste keer dat ik onder de douche mocht. Ze had mijn beentjes al wel een paar keer afgespoten, maar toen mocht ik nog niet helemaal onder de douche. Vandaag dus wel en ik vond het heerlijk!!!
Dat rare vrouwtje van mij heeft daar natuurlijk weer geen foto's van gemaakt, maar ik kan je wel vertellen, dat ik heel netjes stil ben blijven staan.
Na de douche mocht ik weer lekker de wei op. Daar heb ik het mooie werk van mijn vrouwtje weer lekker ongedaan gemaakt, door lekker te gaan rollen.

Morgen kan mijn vrouwtje mij mooi weer gaan poetsen.

Dit paardje heb ik nu bijna een half jaar. Ze is nu bijna 14 maanden oud. Toen ik haar kocht, was ze nog nooit in de hand geweest. Kon haar nog niet tot op 5mtr. naderen.