Volgens mij waren ze net begonnen met het showen van de paarden toen wij er aan kwamen lopen. Als ik het me goed herinner heb ik Vydumka (Madiar x Virsavia) nog zien lopen met haar veulen Victor Kossack (v. Nougatin). Hopelijk een toekomstig renpaard, dus ik kan er niet zoveel over zeggen, behalve dat ik er die middag mooiere heb gezien.
Hetzelfde geldt voor Sarkozy Kossack, het veulen van Sapina Kossack (Nougatin x Situacia) en vader Drug.Daarna (?) werden twee Egyptisch gefokte twee hengsten getoond. Eén daarvan, een zwarte, was denk ik Undurra Sharif (Simeon Shoah x Simeon Safia) maar van de andere (een vos) ben ik de naam vergeten. Beide konden me niet echt bekoren, ik vond ze te fijntjes en een beetje popperig.
Overigens waren ze ook niet echt in topconditie, dus misschien dat dat het beeld wat vertekende.Oja, Robbie (Makzan x Naira) kwam ook nog voorbij en dat vond ik toch wel een stoer paard om te zien.

Mijn geheugen laat mij een beetje in de steek, maar ik zou zweren dat Pentia Kossack (Pobeditel x Popova) en haar veulen Penkuba Kossack (v. Kubinec) ook nog langs zijn gekomen voordat ik mijn fotocamera pakte.

Nu eindelijk de foto's.

E.S. Proshnec (Kubinec x Promessa)

E.S. Proshnec
AJA Shakakhan (FS Bengali x G. Shyamasri)

Als je goed kijkt zie je dat er iets niet goed zit...
en dan krijg je dit

Maf paard
De ontembare hengst

Nereska (Veresk x Nedanka) met haar veulen Nashakana Kossack (v. AJA Shakakhan)

Woei!
Nashakana
Naokana Kossack (AJA Shakakhan x Naomi C. Kossack)

Naokana
Psyches Ambassador (Padrons Psyche x Asya MG)

Psyches Ambassador
Pribaltika
(Balaton x Pantomima) met haar veulen Psychotic Kossack (v. Psytadel)
Aranik Kossack

Draf
Aranik
Kunar T (Nadir l x Kupona)

Oefenen voor de dressuur

Dat kan Shakakhan beter

Kupol (Pogremok x Kariatida)

Kupol
Woeste dieren, die Arabieren

Kupol en Kunar T

Klarc E.A. (Magnum Psyche x Kudola Kossack)

Klarc E.A.
Doe mij deze maar

Adream of Kossack (WH Justice x Abakana Kossack)

Draf
Mooi merrietje

Abakana Kossack (Balaton x Amunitia) met haar veulen Agolden Girl of Kossack (v. WH Justice)

Agolden Girl op de rem

Naomi C. Kossack (Pobeditel x Nereska) met haar veulen Nustice Kossack (v. WH Justice)

Ingedut

En tot slot, Pristice Kossack (Prisiage x WH Justice).
Het veulen liep uiteraard nog bij de merrie, maar die staat niet op de foto.
Pristice
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden!
Al die prachtigen arabjes
ik ben helemaal weg van haar lijnen.