Ik ben al een tijdje op zoek naar een welsh pony. Ik denk er al een 6tal jaar over er eentje te kopen en gisteren was het zover dan. Ik was een paar keer gaan kijken bij een merrietje die me heel erg aanstond. Gevolg gisteren dan definitief beslist haar te kopen. Het is een jaarling merrie sectie a, schimmel, afstamming: Criccieth hywel x Amalia (merrie uit Maestir Oddysey). Hier wat foto'tjes van gisteren .
Ik ben er iig heel erg blij mee. Ze is helemaal wat ik zocht en eigelijk een beetje een droom die uitkomt
Ze heet officieel Tervake Beyonce. Mss dat ik nog een roepnaam zoek, ben er nog niet helemaal uit. Ik wil er graag mee gaan fokken, maar dat is nog even afwachten tot wat ze uitgroeit. Daarnaast af en toe eens een keuring en mss later gaan inspannen of onder het zadel (alleen dan niet onder mij . Voorlopig houden we het bij op de weide staan en af en toe eens tutten of kleine wandelingetje maken
@RamonaJJ: voorlopig heel rustig aan doen, ze is nog maar 1. In de toekomst eventueel mee fokken en voor de rest rustig opleren, inspannen,... gewoon leuke dingen mee doen, beetje wandelen enzo
Idd boeflover, ze zeiden van ja eigelijk staat ze nu op haar slechtste, vond het nog zeer goed meevallen, voor een jaarling, heb slechter gezien . Ze is behoorlijk in proportie nu, maar verwacht wel dat ze nu alle kanten gaat uitgroeien eens ze op de grote weide staat .
Ik kan niet anders zeggen wat een geweldig diertje heb je daar staan!! Gefeliciteert. Mijn merrie is ook een jaarling maar is toch een stuk meer uit porportie dan die van jou.
Na de examens kom ik zeker langs, nu wordt het net een beetje te druk en zit in een immense tijdsnood , maar ben benieuwd om haar te zien. Dan kom je de kleuter hier ook maar eens bezoeken Haha idd, en toch is ze jaarling . Kreeg net nog foto's van op de keuring vorig jaar, oooohhhh zucht :D.