Doortje (valk) als model voor hengsthouder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Doortje (valk) als model voor hengsthouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 21:07

Eindelijk heb ik weer eens tijd genomen om foto's te maken van mijn meisje. Ik ben al heel lang aan het nadenken over een mooie hengst voor mijn meisje maar ik bleef maar hangen op een aantal hengsten. Daarom besloot ik om de stoute schoenen aan te trekken en advies te vragen aan de hengstehouder. Daar had ik wel wat foto's voor nodig en die had ik niet echt. Ik ben niet zo'n goede fotograaf en Doortje is geen goed model }:0 (kaliber ogen dicht, net zo staan dat het figuur niet meer klopt; eigenlijk net als haar baasje :D ). Dus bij deze: eindelijk redelijke foto's van mijn trots! (al zijn ze niet allemaal even geweldig). Er zit in ieder geval eentje bij die boven mijn open haard komt! :D

Afbeelding
Er moest een van opzij komen en Dorus is nooit zo van het stilstaan, er is altijd genoeg te zien!

Afbeelding
Zoals nu!

Afbeelding
Standfoto's van haar zijn altijd een beetje onmogelijk, deze is ook een beetje vreemd maar erg genoeg... een van de beste }:0

Afbeelding

Afbeelding
Jammer dat deze niet helemaal scherp is maar ik vind m geweldig!

Afbeelding
En toen was het fotomodel op pad naar haar vriendinnetjes, ehh ondergeschikten....

lindake

Re: Doortje (valk) als model voor hengsthouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 21:19

J-ITP => ITP