Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 14:42

Ik was al eens een tijdtje niet meer op onze manege geweest en ik dacht laat ik eens heen gaan, want ik had een vriendin gevraagt of ik haar pony op een gevoelig plaatje mocht nemen om te oefenen, had die dag er voor net een nieuwe camera gekocht.

Het was die dag aardig zonnig vandaar soms overbelichting, ik heb deze shoot gedaan puur om te oefenen en hoe jullie het vinden deze foto's.

Ohja deze super mooie pony staat ook in de halve finale van ''Hollands Next top Horse'' DUSS stemme maar :D

Genoeg gepraat hier de foto's

Meet ribhalia

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. galopper je daar lekker door het bos
Afbeelding

zit daar op eens een enge fotografe op jou pad. Dus wat doen je dan.
REMMEN!!

4. Afbeelding (helas niet scherp maar vond hem zo leuk)

En wat doen je dan als je stil staat? Maken dat je weer weg komt, straks bijt ze }>

5. Afbeelding

Heey jij maak eens dat jij weg komt.

6. Afbeelding

En dan gaan we bosjes man spellen :o
FFrrmmm

7. Afbeelding

Wat is dat zonnetje vandaag toch heerlijk.. *geniet geniet* (jammer van het ene oortje)

8. Afbeelding

Wat is dat dan..?

9. Afbeelding

Nee iets naar rechts kriebelen..

10. Afbeelding

Hoi Hoi..

11. Afbeelding

Help bijten Konijnen ook :+

12. Afbeelding

Ik wil niet stil staan, ik wil eten.. Nou voor uit dan 1seconden (toen liep hij ook weg om te eten vandaar dat zen halve voetje mist wel jammer)

13. Afbeelding

Zijn die bladeren groen?? :o

14. Afbeelding

Me Zonder al dat poes pas op me, al vind ik het als nog wel leuk staan, mischien slankt het me nog een beetje af :o Men pappie is Iroko ( niet van af te zien he ) :+ ohja niet vergeten sta krek daar op een kaal stukje de rest om me heen is groen gras hoor ;)

15. Afbeelding


Comentaar vind ik echt heel leuk, dit is de 1ste keer dat ik een paard op de foto zet (dus was oefenen)
Gelieft geen commentaar over ruiter hoe of wat, omdat ik in men vorige topic toen flink ben afgezeken door sommige wat niet eens men bedoeling was.

Mijn vorige topic in binnenbak -->> Fotoshoot Walco (Palomino) made by Nicole'tje© <<-- Rijden in the picture

Kijken = reactie :+

Bedankt..!!

PalermoZ

Berichten: 805
Geregistreerd: 15-07-07

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:56

Leuk hoor! Super mooi gedaan! Je hebt er talent voor!:D

VlovesF

Berichten: 147
Geregistreerd: 16-06-08
Woonplaats: Roermond

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:57

heeeeel mooi!
je hebt trouwens ook een mooi setje (ben bijna jaloers )

Natalie1993

Berichten: 2408
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Utrecht

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 14:58

Wat een leuke foto's :D!
Gaaf hoofdstel ook :))!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 14:59

jenny19 schreef:
Leuk hoor! Super mooi gedaan! Je hebt er talent voor!:D


Bedankt vind het zelf ook echt HEEL leuk ;)

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 15:01

VlovesF schreef:
heeeeel mooi!
je hebt trouwens ook een mooi setje (ben bijna jaloers )


heyhey,
Ja eigelijk is het niet van mij ;), en hebben zomaar iets bij elkaar geplukt omdat het toch maar oefenen was want we zouden eerst een geel dekje maar vond dit leuker staan, hij heeft wel die grijze/geel peesbeschermers om omdat ze toevallig niet haar bruinleren peesjes bij haar had.. ;)

bedankt..

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 15:02

Natalie1993 schreef:
Wat een leuke foto's :D!
Gaaf hoofdstel ook :))!


bedankt.. ;)
ja zal even voor je kijken wat het hoofdstel voor merk is. ;)

Misty2001

Berichten: 478
Geregistreerd: 12-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 15:24

heey ben ik weer :P
zal ik weer bij elke foto iets zeggen?

1) super foto, alleen jammer dat t-shirt van ruiter te overbelicht is, van paard is wel mooi :D
2) de achtergrond leid net iets te af, je ziet meteen dat vrij stoffig is en dat valt dan op,, en dan kijk je pas naar paard, proberen de indruk van het paard voorop te laten :D
3) een erg mooie foto, hier zie je ook stof, maar net niet zoveel als op foto 2 dus valt het paard hier beter op, en het ziet er mooi uit, alleen misschien de bladeren en te takken net iets scherper krijgen,
4) jammer dat zo wazig is, is idd wel leuk actie :P, hihi
je zegt zelf al dat foto niet goed is hihi,
5) foto beetje rommelig, paard hoofd ophoog, gespannen, wazig en verkeerde actie foto hihi
6) jammer dat je deze foto nu net weer anders dan anderen hebt door de kader erom heen, als je een foto sesie hebt is leuke als je alles dezelde kader geeft, en bij de volgende shoot een andere kader kan weer wel, maar zo kijk je anders tegen foto's aan ;), verder vind ik deze net iets te ver weg en wazig, en dat achterbeentje hihi
7) vind het er gezellig uitzien, maar als foto zijnde net niet mooi genoeg, te overbelicht en de linkerbosjes vooraan trekt de aandacht, dus de camera rechtop houden en dan net iets inzoomen op het onderwerp.
8) verder een mooie foto, alleen zou mooier zijn als de ruiter weg was geweest, het paard staat er goed op, (na dat oortje na) de vacht glans de licht is goed maar door de ruiter te veel licht vergt is het weer overbelicht,
9) vind het niet zo mooi, de foto/ruiter/paard wel, maar ja de kader is weer anders, :P, en het gezicht van de ruiter is te fel, en zo stoffig :P
10) als je de borstkast van de ruiter kan veranderen iets donkerde stellen is het een super foto :D, het paard staat er goed op, achtergrond is daar netjes, die trekt de aandacht niet,
11) vind ik een super mooie foto, alleen als je deze foto alleen had neergezet, zou ik persoonlijk denken dat je de ruiter met paard hebt geknipt en op andere achtergrond geplakt, probeer goed over te laten komen,ik weet dat deze echt is maar andere zullen denken dat het bewerkt is
12) verhouding raar, de beugel/voet van de ruiter anders, het hoofd van het paard kijkt griezelig :P, vind zelf niet zo mooie
13) deze foto heb je netjes van beneden genomen volgens mij ben je ook beetje door je knieën gezakt, maar mag net iets meer vanaf beneden :D, maar je doet het super :D
14) overbelicht, en zijn oog is net niet zichtbaar das jammer bij zo'n foto en paardje
15) net iets te fel/ en vooral de achtergrond TE groen :P, hihi als je snapt wat ik bedoel, te felle kleuren, en jammer van het kader

ik vind persoonlijk jou hier fotograferen dan die anderen in de binnenbak, maarja das ook een hele kunst hihi ik zal het zelf ook niet goed kunnen hoor, blijft altijd een gedoe met dat licht,
en deze combi van paard en ruiter vind ik mooi/gezellig en vriendlijker overkomen doordat zei blijft lagen en buiten ook mooie achtergrond heb, de ruiter mag blijf zijn met zulke foto's :D

succes verder

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 15:37

Misty2001 @ Heel erg bedankt..
Persoonlijk vind ik de bos shoot ook het mooist, maar vooral dat lekkere weer en die blauwe lucht er bij.. en ja foto 12 kijkt hj griezelig hij zag ook iets griezeligs... MIJ :P

Appelflapje

Berichten: 9578
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:33

Wat een leuke pony zeg, prachtig koppie zit erop! :)
Mooie foto's ook!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 16:37

Appelflapje schreef:
Wat een leuke pony zeg, prachtig koppie zit erop! :)
Mooie foto's ook!


bedankt ;)
Doen ook echt men best om mooie foto's te maken ;)

ItsMeGaby

Berichten: 636
Geregistreerd: 23-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 16:56

super mooie foto's!!;d

Rennie89
Berichten: 37283
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:05

hey!

Vind dat er erg leuke foto's tussen zitten, maar ik vind je kaders egt vreselijk :o sorry om het te zeggen :+

verder vind ik zelf foto 8 en 10 het leukste.
Jammer dat sommige fotos wat wazig zijn of niet goed scherp gesteld, of dat de compositie nét niet goed is. Maar wel netjes!

Verder

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 17:10

lifaya schreef:
hey!

Vind dat er erg leuke foto's tussen zitten, maar ik vind je kaders egt vreselijk :o sorry om het te zeggen :+

verder vind ik zelf foto 8 en 10 het leukste.
Jammer dat sommige fotos wat wazig zijn of niet goed scherp gesteld, of dat de compositie nét niet goed is. Maar wel netjes!

Verder


Haha geeft niet smaken verschillen zeggen ze :P ja ik had de camera net een dag en daarom ook druk bezig met oefenen hoe of wat en alles in elkaar zit ;)

Als nog bedankt ;)

_likepink_
Berichten: 4820
Geregistreerd: 04-06-06

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 17:45

WAUW mooie foto's!en mooie pony!
Alleen kaders zou ik iets anders doen en blijf proberen!vind het echt leuke foto's!

1:erg mooi,alleen jammer van het shirt!Mooie positie :)
2:leuk,zou mooi zijn als ie iets schuiner was geweest,maar dat is een kwesti van proberen :)
3:1 van de mooiste,erg mooi genomen en op het goede moment .
4:heel mooi,zag m liever aan de zeikent.jammer dat ie niet scherp is!
5:hmm beetje rommellig.
6:heel erg mooi!alleen jammer dat ie best wel van voren is gemaakt,nu lijkt het alsof de foto 2onderwerpen heeft
7:ziet er leuk uit,maar als foto zelf iets te licht ..wel zonde!
8: perfect! :D
9: ook perfect!
10: weer het zelfde perfect!
11:leuk maar zag m liever van wat dichterbij :j
12: beetje rommellig maar verder leuke foto :)
13:perfect
14: erg leuk maar er mist iets .
15:leuke afsluiter.

Wat voor camera heb je btw?
Maar lekker verder prutsen!vind het leuke foto's!

derre
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-11-08

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:40

wat een mooie foto.s en wat een stoere prachtige vos , super

derre
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-11-08

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 19:43

hey nicoletje, ga je mee naar putten op 16 mei , daar staat het M best wel zwaar, kan je ook mooie foto.s maken,omdat daar best wel ruig gebouwd word, het is in de middag, en 2 parcouren achter elkaar,dus niet zo lang denk ik, of 22 mei naar soest dat is in een grote springtuin, daar bouwen ze ook best ruig in het M SPR, en daar staatook een echte sloot van 1.50 m zeg maar als je mee wilt ,xjes

_kylie_
Berichten: 21
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: amstelveen

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 20:20

heerlijk zo je nieuwe camera uitproberen he!!
belooft heel wat voor de toekomst :D
toen ik mn nieuwe camera had duurde het echt tijden voordat mn fotos goed werden.. had namelijk meteen 1 cruciale instelling verkeerd staan hahaha!!
veel plezier nog met je camera en fotokunsten :D

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 20:33

derre schreef:
hey nicoletje, ga je mee naar putten op 16 mei , daar staat het M best wel zwaar, kan je ook mooie foto.s maken,omdat daar best wel ruig gebouwd word, het is in de middag, en 2 parcouren achter elkaar,dus niet zo lang denk ik, of 22 mei naar soest dat is in een grote springtuin, daar bouwen ze ook best ruig in het M SPR, en daar staatook een echte sloot van 1.50 m zeg maar als je mee wilt ,xjes


je hebt PB ;)

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-09 20:41

_kylie_ schreef:
heerlijk zo je nieuwe camera uitproberen he!!
belooft heel wat voor de toekomst :D
toen ik mn nieuwe camera had duurde het echt tijden voordat mn fotos goed werden.. had namelijk meteen 1 cruciale instelling verkeerd staan hahaha!!
veel plezier nog met je camera en fotokunsten :D


Ja echt wel, ik vind foto's makken van paarden ook echt gewoon geweldig een dier zo goed mogelijk op de foto te zetten..
Ja, ik thuis veel aan het hoeven, ik doen bijna alle instelling handmatig en geloof me dat is echt akklig en ook echt moeilijk vind ik zelf maar je krijgt wel betere foto's (heb wel 2uur met men neus in de handleiding gezeten voor alle functies) :+

derre
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-11-08

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 20:45

kun je nietvragen of die vos te koop staat

derre
Berichten: 13
Geregistreerd: 24-11-08

Re: Fotoshoot Ribhalia op zonnige dag in bos, made by Nicoletje©

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 08:45

had je het al gevraagt aan hun, en is die vos ook wat geweest,