Ben alle foto's op gaan zoeken en heb de mooiste er uit gehaald.
Mis hem nog steeds erg en hoop dat iemand hem misschien herkent en me iets meer kan vertellen.
Hij kwam er mager bij ons aan. Het bleek dat die wormen had gehad of gewoon erg ziek was geweest.
Elke dag kreeg die wel veel te eten en ik was er ook ongeveer bijna elke dag voor hem.
Aansterken en het ging stukken beter. Totdat hij in de lessen bij iemand door ze rug ging.
Een paar maanden uit de lessen geweest waarin ik hem ongeveer weer der boven op heb geholpen.
Aangesterkt en weer klaar voor de lessen was hij uiteindelijk. Eerste paar keren ging het nog goed.
Maar daarna werd die steeds drukker, hij begon weer beter te worden dus ze energie kwam er uit.
Na een tijdje kon alleen ik er nog op rijden dus voor manege paard kon het niet meer dienen.
Hij zou eigenlijk rond kerst worden opgehaald maar toen kwam die man niet.
Dus in totaal stond die er nog een maand langer. Tot ik toen ik op school was een smsje kreeg.
"Het kan zijn dat de handelaar vandaag komt om O'neill op te halen". Ik in paniek naar de manege en ja hoor de handelaar was er. Afscheid van hem genomen en toen moest die de trailer op.
Wilde die dus niet. Zal ook nooit meer vergeten dat die er naast stond en me stond aan te kijken "wat gaat er gebeuren". Uiteindelijk ben ik weg gestuurd naar de bak omdat ik het niet mocht zien.
Ik heb hem ongeveer 4 weken geleden nog kunnen zien nadat we hem op internet hebben gevonden.
Hij stond op een handelstal waar we gelukkig heen mochten om hem weer te zien. En ook nog op mocht rijden! Ook daar zitten er foto's van bij. We zouden het adres krijgen maar die hebben we niet gekregen, dus nu ben ik hem weer kwijt.
Informatie:
Naam: O'neill
Geslacht: Ruin
Kleur: Vos
Ras: KWPN
Hoogte: 1.72 m (officieel in ze paspoort staat 1.74 m)
Afkomstig van Ids.
Aftekeningen: Een kolletje.
1. O'neill toen die er een paar dagen was.

2. O'neill op de poetsplaats.

3. O'neill en ik.

4. Aan de longeerlijn toen die beter en voller begon te worden.

5. In de spiegel.

6. O'neill los in de bak.

7. Buiten op het erf.

8. Paar weken voor die weg ging.

9. In het land.

10. Rijden op de handelsstal.

11. Elkaar weer zien na 2 maanden.

12. O'neill en ik op de handelsstal.

13. O'neill, zal je nooit vergeten. (L)