Ozzie word van lelijk eendje naar mooie zwaan getoverd..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Ozzie word van lelijk eendje naar mooie zwaan getoverd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-09 17:35

Vorige week vrijdag had ik dan via internet een mini shet hengst gekocht.. nou toen die aankwam, kwam er toch een zielig hoopje pony...
Ozzie had bij een tinkerhengst alleen op stal gestaan dus het was vechten en hij zat helemaal onder het aangekoekte modder en stront.

Voor mensen die er intresse in hebben zijn vader is Obelix v.d hollestraat en V.M is Hiroki vd buske

Afbeelding
Ozie hoe hij eruit zag naar zijn wasbeurt..

Conclussie was gevallen door vriendin van mij en ik zelf.. hij moest in de blote billen aangezien hij er echt last van had..

Afbeelding
Bijna op de helft.

Afbeelding
Afbeelding

Klaar...

Hij is echt nog onderweg om een mooie pony te worden en ik ben daar verzekerd van dat hij dat gaat worden.
Ik zal nog wel vaker updaten over zijn vorderingen.

GEEN_ZIN

Re: Ozzie word van lelijk eendje naar mooie zwaan getoverd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:39

Ik vind dat je goed hebt gedaan, zo'n kleine pony kan best kwetsbaar zijn. Veel succes en ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt!

Wibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 20:40

Veel beter nu je hem geschoren hebt! het ziet er een stuk beter uit, hopelijk wordt hij snel weer gezond!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 07:16

Rowan, het is al een stuk beter :D !
Maar we moeten hem toch nog wel even netjes bij scheren, want nu is het nog net een poedel, zo met de beentjes nog bont :+ Haha.

Nee, het is zeker al een hele verandering!

Bitterbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 09:34

Ziet er chique uit hoor :D Veel beter :)

Die van ons loopt overgens ook met poedelbeentjes omdat wij die ook niet geschoren kregen haha... Is niets mis mee, krijg best leuke reakties... Bij die van jou valt het tenminste niet zo goed op, het is dat mijn voorganger het zegt, maar die van ons is muisgrijs eronder vandaan gekomen en dan zwart poedelpootjes ;( (hoewel ik het zelf verschrikkelijk vind, maar het was de keuze tussen, iedere keer die machine uit je handen geschopt krijgen (was het niet het been waar je mee bezig was, dan wel 1 van de andere 3) of er zo bij lopen...)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 18:02

@ Bitterbal: Hij was echt zooo gigantisch braaf. En zijn benen waren vast ook goed gegaan, maar het scheermachine werd steeds oververhit, doordat we niet de goede olie hadden om hem te oliën.
En ik kreeg het in mijn rug :+

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-09 19:05

Ja zen poedelvoetjes moeten er eigenlijk nog even vanaf... maar dat doen we binnenkort nog een keertje :)