ze zijn aangekomen :-)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

ze zijn aangekomen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 14:43

De kleine spruit:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en de mama van deze kleine schoonheid:

Afbeelding

Afbeelding
(en neen,ze is niet drachtig,het veulen is er net uit.... ::))

En Tosca,de andere lieve meid die binnen een kleine 2 maand een veulen verwacht...(haar veulen..alle,jaarling ondertussen, van vorig jaar zoogde nog...vandaar dat ze er wat minder uitziet qua conditie....2 veulens die alles opeisen van haar :-\)

Afbeelding

Afbeelding

Let_be

Re: ze zijn aangekomen :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:52

Ze staan wel erg in de drek.....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:54

Wat super dat je ze hebt gehaald.
Wat een snoesje dat veulen.
Sterkte met het opknappen!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:59

Ik vind dus ook dat ze wel in een heel zielig landje staan en vooral die planken die rondzwerven, dat had je wel even op mogen ruimen!

Ik hoop maar dat het droog blijft of dat je ze naar een ander land kan brengen, dit is te weinig voor 2 moeders!

Wel hele leuke paarden trouwens!

Sanneh14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:59

Let_be schreef:

Ze staan inderdaad in de drek, maar niet tot aan hun knieën. Denk dat de paarden hier zelf niet zo'n probleem van maken. Van een beetje viezigheid is nog nooit een paard doodgegaan geloof ik, en dit lijkt me een stuk fijner voor ze dan 24/7 op stal !

Als ze nou 's nachts gewoon een lekker stalletje hebben met strobed, wat is hier dan zo erg aan?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 15:00

Citaat:

tja,hier droogt alles heel traag,en zolang alles niet compleet gedroogd is mogen ze niet in de weides of ze lopen alles kapot....
ze hebben een grote inloopstal vol stro,dus ze kunnen altijd binnen als ze daar zin in hebben,maar ik denk nu heus niet dat ze daar dood van gaan ofzo,zelfs de kleine spruit niet

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:03

Perfect dan, maar dat was niet te zien op de foto's!

aricia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:06

Fijn dat je ze bij je hebt en gefeliciteerd met het veulen ,leuk diertje!
Jammer dat de andere 2 al verkocht waren ,maar meteen beetje geluk komen ook die goed terecht .
Veel plezier met ze!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-09 15:15

@ aricia...
ja,was echt erg....gisteren hebben we de man van wie ik ze gekocht heb nog geholpen om de laatste jaarling die er nog was op een trailer te krijgen...de man die ze gekocht had had zijn trailer achtergelaten en ging er dan omkomen als hij geladen was...het arme dier had nog nooit een halster aan gehad...het was echt gevaarlijk,maar hem samen met zijn mams op de trailer gekregen(en van de stal tot daar is hij uit pakiek al enkele malen ondersteboven gedonderd...) en eens op de trailer hem vastgebonden en de mams er terug uit....
ik denk dat de trailer van die man niet meer volledig gaat zijn tegen de tijd dat hij eruit gaat,want het 'spektakel' nadien was echt niet normaal...ik was blij dat het laden van de merrie vlot verliep zodat we snel konden vertrekken en niet meer hoefden te horen hoe erg de kleine rakker te keer ging....en het ging nog een uurtje duren eer die man ging komen....

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 15:29

daar zijn ze dan! dat veulen is wel een knap diertje zeg! Succes met het opknappen!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 16:28

TI -> ITP

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 17:13

amondi schreef:
Perfect dan, maar dat was niet te zien op de foto's!

Inderdaad, dan ist prima!

julian

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 19:02

Veel succes met je nieuwe paarden,mooi getekend merrie veulen .

ilona_selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 20:51

hey gefeliciteerd met je veulen en je 2 merries
en ik ben blij dat je ze opgevangen heb ze zullen goed te ten krijgen en daar gaat het allemaal om en genoeg aandacht ik vertrouw ook echt wel in je dat je ze lekker op zal knappen
ik vind je veulen echt wel geweldig hoor ben benieuwd hoe ie eruit komt te zien als zijn baby haartjes weg zijn heel veel succes ermee en geniet er lekker van

kick1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 00:23

amondi schreef:
Ik vind dus ook dat ze wel in een heel zielig landje staan en vooral die planken die rondzwerven, dat had je wel even op mogen ruimen!

Ik hoop maar dat het droog blijft of dat je ze naar een ander land kan brengen, dit is te weinig voor 2 moeders!

Wel hele leuke paarden trouwens!

zielig landje voor de een is niet hetzelfde als voor een ander! Misschien is het even tijdelijk zo? en die planken die rondzwerven waren mischien al een uur na jou berichtje weggehaald.

suddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 12:35

ze zien er ondanks alles toch goed uit en die kleine wat een lieverd veel plezier met ze

ilona_selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:33

en hoe gaat het met moeder en veulen ben wel beniewd we zijn toch al een paar weekjes verder he succes er verder nog mee