Met de fotoshoot van Baggio los op het strand mocht ook tinkermerrie Daily mee. Die kans lieten wij ons niet voorbij gaan. Het zijn schitterende foto's geworden gemaakt door http://www.hypofocus.com
_janet_
Geplaatst: 24-03-09 22:14
wow super foto's zeg! Dailey is een prachtige merrie!
Dit had ik ook wel graag op de foto willen zetten. Wat een knappe Tinkers en mooi weer aan de zee. Super hoor. Had ik meteen een workshopje van Femke kunnen doen.
Wat een scherpe fotos! Die sokken zijn echt heel leuk om te zien zo. Overigens... ik vind het ook wel gewaagd om een hengst en een merrie samen los te laten.
Die derde foto! Die vind ik zo waanzinnig gaaf Die klopt helemaal. Achtergrond, pose van het paard en de compositie. Echt super.
Poosje81
Geplaatst: 24-03-09 23:00
supertammy schreef:
Wat een scherpe fotos! Die sokken zijn echt heel leuk om te zien zo. Overigens... ik vind het ook wel gewaagd om een hengst en een merrie samen los te laten.
Wij nemen graag een gokje Maar dit tweetal staat al enkele weken samen en de merrie is hopelijk reeds dragend
POLLO
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-09 23:00
ze is 2 weken geleden door hem gedekt. Dus dat is geen probleem.
supertammy
Geplaatst: 24-03-09 23:06
Ahaa, dat verklaart een hoop! Leuk dat het 'stel' dan nog even van elkaar mag genieten.
Poosje81
Geplaatst: 24-03-09 23:17
supertammy schreef:
Ahaa, dat verklaart een hoop! Leuk dat het 'stel' dan nog even van elkaar mag genieten.
gedurende de gehele dracht zelfs
Daf_Baileys
Geplaatst: 24-03-09 23:35
egt super mooie foto`s zeg zo bij de zee enzo!!!
Anoniem
Geplaatst: 24-03-09 23:35
Ja, het was echt geweldig om die twee samen te kunnen fotograferen!
Die derde foto is echt waanzínnig gaaf, wat een mooie hoek! Hij lijkt haast wel surrealistisch zoals het paard naar je toe komt gelopen daar, prachtig.
Dat had je toch ook gewoon vorig jaar kunnen doen, toen Kyara bij Bas stond . Al had die waarschijnlijk wat minder spectaculaire bewegingen laten zien dan Daily . Ook deze foto's zijn weer prachtig !!!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 25-03-09 08:38
Ook deze keer weer. PRACHTIGE foto's! Ik vind die witte haren boven haar linker oog echt super lief