Vandaag ben ik precies een jaar onder het zadel en morgen wordt ik 4.
T hele jaar door heeft vrouwtje lekker rustig aan gedaan met mij, ze wil dat ik tenslotte minstens 30 word!!
Vandaag was t tijd voor weer iets nieuws!
Vandaag hadden we de mogelijkheid naar het bos te gaan met de trailer. Een vriend van vrouwtje zou ons komen ophalen en hij zou zijn ros berijden. Vond t maar een raar paard!
Maar hij had wel een fijn tempo. Ik geloof dat ie Gazelle heette... Geweldige kans dus om met vrouwtje op stap te gaan!We hebben een zálige tocht gemaakt over de Loenermark! En zoals t een echt westernpaard betaamt...lekker lang teugeltje en nergens van geschrokken!
Ik maakte wel veel kleine blije snorkjes! En met regelmaat een riep ik om mama, maar die hoorde me niet...
Zo alleen op pad was wel een beetje vreemd!
Maar ik was stoer!
Hee...waar is Gazelle nou?
Ik probeer m te volgen, maar zie m even niet! Dus in een hogere versnelling tot ik ze weer zag!
Ah daar is ie!

Hier zijn we op weg voor een mooi plaatje...
Ik was heel stoer, liep gewoon voor Gazelle uit!
Mooi plaatje...

En nog één...

Wederom was Gazelle uit t zicht... vond ik reden genoeg tot een galopje met gelijk wat vreugdebokjes...

En in een lekker drafje!

Voorop een spannend donker paadje in...

Op de hei...

Hee...nou staat die rare tweebener achter me!
Zonder Gazelle! Die mag wèl even grazen van de hei!

En moe en voldaan terug bij de trailer bedelen om worteltjes...
Gelukkig had vrouwtje die bij zich! 

We zijn in totaal zo'n 1,5 uur weg geweest! En een gemiddelde snelheid van 12km/uur!!!
Vrouwtje was echt heel trots op me!

en wat een heerlijke omgeving.
hele fijne fotos, ziet er lekker relax uit. Overigens heeft je paard een prachtige kop (hoofd) die veel karakter uitstraalt, weet niet wat het is.. maar die ogen zitten dr wel erg mooi in^^