Benthe & Felien op stap in de winterzon!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Benthe

Benthe & Felien op stap in de winterzon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-09 23:52

Hoi!
Een paar weken geleden waren we buiten aan het rijden, mijn zusje was mee met de camera. Eigenlijk wilden we ook wat actiefoto's maken maar mijn zusje had het te druk met ons bijhouden op haar mountainbike :Y)
Op een gegeven moment zijn we even gestopt en heeft ze toch erg leuke plaatjes kunnen schieten. Ik wilde ze toch even delen :)
Nog even wat info;
Felien is een kruising welsh x tinker. Ze is bijna 4 jaar oud en nog niet zo lang geleden ingereden. Ze is van mijn buurmeisje Rianne. Springen doen ze het liefst, hoewel dat nu niet kan ivm herstel van een blessure.
Benthe is een fjord (goh }:0 ) en ook bijna 4 jaar oud. Ik heb haar sinds een half jaar ongeveer onder het zadel.
Haar afstamming is Timor x Utah(v. Lestor).

Genoeg gepraat; hier de foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rianne wilde de voorpluk van Benthe even fatsoeneren, daar was Benthe het niet helemaal mee eens :x
Afbeelding

Afbeelding
Even pauze bij mijn vader in de achtertuin :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rianne was haar 'goed-wijs' even kwijt :P

Afbeelding
Felien zag iets interessants :P

Groetjes Marleen

Rosa__

Re: Benthe & Felien op stap in de winterzon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 12:08

Hele mooie, gezellige foto's! :D Wat een leuke poownie's ook. :)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 12:09

Wat een prachtige foto's! Benthe is ONWIJS mooi zeg!! En ook van Timor :j Ze lijkt erg veel op mijn Malle, zelfde papa en officieel zelfde naam ;)

Vooral foto's 8 en 10 zijn mooi :j

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 17:56

Mooie foto's !!
echt leuk fjordje !

L_isanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-09 19:08

Leuke foto's!

Op foto 11 lijkt je buurmeisje echt véeel te groot :P.

Leuke paardjes :) .

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-09 21:19

Dankjulliewel! :D Ja het is hier echt heerlijk buitenrijden, ik ben met 5 minuten in het bos!
Foto 11 is typisch Rianne, die is altijd gek aan het doen haha! Ze lijkt inderdaad wel heel groot daar, maar ze staat in de beugels he :) Helaas wordt Felien ook wat klein voor haar (nouja, zij wordt te groot voor Felien :P), erg jammer! :j

Jeddah schreef:
Wat een prachtige foto's! Benthe is ONWIJS mooi zeg!! En ook van Timor :j Ze lijkt erg veel op mijn Malle, zelfde papa en officieel zelfde naam ;)

Vooral foto's 8 en 10 zijn mooi :j

Dankje :)
Ik heb even je profiel gespiekt, inderdaad, Malle en Benthe zijn twee druppels water!! Dat koppie, heel typisch! Malle is ook zeker een knapperd! Grappig dat ze Bente heet officieel :P