Al vijf jaar mijn meisje, maar nu echt van mij! Dreamy,Power,Beauty,Mijn meisje ... Mir, je bent echt geweldig! We hopen dat je altijd bij ons blijft
Wat een prachtig beestje! Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van, maar dat gaat vast lukken!Hoe is het verhaal trouwens, heb je haar eerst verzorgd o.i.d.?
Jaaaa, helemaal geweldig dit!Dat jullie nog maar vele jaren samen mogen zijn, met zijn drietjes . Nogmaals heel erg gefeliciteerd!
mehlika schreef:Wat een superlief gebaar van Mir Maar ze weet ook dat joy het niet beter had kunnen treffen Dat vind ik wel heel lief
MarcoBorsato schreef:Op die laatste foto kan ik je paard niet goed zien, die wordt overschaduwd door die brede glimlach En dat ben ik niet eens
JoyRider schreef:MarcoBorsato schreef:Op die laatste foto kan ik je paard niet goed zien, die wordt overschaduwd door die brede glimlach En dat ben ik niet eens Het is tóch een brede glimlach!
Nogmaals gefeliciteerd met je eerste eigen paard en wat voor ééntje!! Ik vind het echt een prachtverhaal! Mir moet een heel bijzonder mens zijn