Furia en ik hebben de reis vanuit Belgie naar Nederland goed doorstaan, zijn heelhuids aangekomen en eenmaal op ons oude, vertrouwde stalletje aangekomen mocht Furia meteen weer op het land bij zn oude speelmaatjes

Furia was vrij vlot de trailer op (kan wel eens anders zijn), en was de hele ochtend voorafgaande aan de reis erg zenuwachtig.
Eenmaal aangekomen in Heiloo en uitgeladen had hij meteen zn vriendjes in het oog en kon niet wachten om daar weer heen te gaan.
Hier wat foto's van de reis en het weiland:
1. Helemaal klaar voor de trailer:

2. In de trailer:

3. Weer op het land met zn vriendjes, spelen!!

4. Op stal Fuur zijn koppie

Ook heeft mijn zusje vandaag foto's gemaakt van het rijden om te laten zien wat we geleerd hebben in Belgie!
Furia heeft veel ruimer gangwerk en een beter achterbeen nu, de contragalop gaat beter, en met het wijken snapt hij ook het scharen achter tegenwoordig.
Furia staat nog wel wat fris van de verhuizing

5. Draf rechtsom

6. Draf linksom

7.

8. Vooraanzichtje, speciaal voor de Bokkers een smile

Dus als je me zo een debiel hoofd zie trekken, tis speciaal voor jullie!!

9. Wijken.. Foto's zijn daar altijd lastig van te maken maar hij schaart wel met zn achterbenen voor d erets nog weinig soeps

10. Nog eens een keertje draf!

11. En een contragalopje, niet echt mooi beheersd, maar goed.. We pakken het speels mee

12. Heeele mooi foto vind ik

13. Hij kijkt niet al te vrolijk, maar dat heeft ie af en toe als ie t wat moeilijker heeft.

14. Uitdraven gaat tegenwoordig ook beter, even wat binnenkant vragen zodat hij loslaat:

15. En hier stretcht hij zich al beter

Ben benieuwd hoe/of jullie hem veranderd vinden, bedankt voor je reactie!