Ik had geen trailer, kon er wel eentje lenen, maar liep via MP tegen een goeie aan in de buurt, dus die vrijdagmorgen opgehaald en zaterdag morgen om 8 uur vertrokken naar Zeeland (Tholen) in zon en sneeuw, hagel en mistflarden, om Donna op te halen. Sannuh@bokt ging met me mee! Sommige foto's zijn wat klein, heb helaas geen andere...

ze stond helemaal te bibberen van angst toen we naar buiten gingen (met knipperende oogjes van haar

buiten zag ze de trailer en stond meteen te snuiven maar met een snoepje en een plukje hooi liep ze zo naar binnen! Hier zie je meteen hoe slecht de hoven zijn en hoe krom haar voorbenen staan!

in de trailer heeft ze lekker hooi gegeten en onderweg tijdens de stop/ controle was ze wel aan t hinniken maar niet bezweet! Knappe pony! (schattige puntoortjes heeft ze!)

aangekomen in de nieuwe wei was alles erg spannend...en er lag dus sneeuw, terwijl in Zeeland de zon scheen!

thuis in haar voorlopige onderkomen, want de wei in kan pas als de hoefsmid is geweest en ze een dekentje heeft, want haar vacht is dof en dun. Ook is ze broodmager, ribben steken uit, bekkenbeenderen ook, maar wel dikke buik, dus meteen ontwormen en vitaminespuit erin!

even kennismaken met Muis, dat werd gillen van beide dames!!

met Quest klikte het wel, met Tender iets minder, maar ja, die is nou eenmaal verliefd op Muis....

een paar daagjes later mocht ze al even naar buiten in de grote wei, toen de rest achterin de kleine wei stond! ze lijkt niet mager maar ze is het echt wel, dat duurt nog wel even voor dat er vlees aan komt! Maar ze is heel lief, je kunt rustig uitmesten achter haar langs, maar ze heeft wel moeite met aanraken aan de achterhand, dus we doen rustig aan en ik zal regelmatig foto's plaatsen van haar vooruitgang. Overigens hebben de andere pony"s ook allemaal via paard in nood een nieuw onderkomen gekregen!
Met dank aan Evaaa_@bokt en Sannuh@bokt voor hun goede zorgen (en de foto's natuurlijk!!)