Par (met Lisette) & Beer (met mij).

Beer (nog steeds met mij) & Par (met Sylvia).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Setje schreef:![]()
Dat zijn hele gezellige foto's geworden. Heerlijk toch om met een los teugeltje door de bossen te crossen (ook al ziet dat er niet zo mooi uit op de foto)
Ik ga wel snel mijn jas in de was gooien, want Par haar manen zijn witter dan mijn mouwen!
Zadel heeft een iets te brede boom, waardoor het inderdaad makkelijk verschuifd, zeker als je niet goed aangesingeld hebt...
annetjee schreef:Zeker weten dat wij dan heerlijk op het strand gaan rijden dan!Hee, wat leuk Lotte! Ziet er goed uit!
Hopelijk snel hier op het strand ritjes maken?
Lukt het met stal zoeken? X
Kitty_ schreef:Hey ik dacht al toen ik jullie tegenkwam zondag, die komen me bekend voor. Ik kwam jullie tegen in het delftse hout (pony met paarse hoofdstel) samen met mijn vriend (op stalen ros)
_Lotjuh_ schreef:Kitty_ schreef:Hey ik dacht al toen ik jullie tegenkwam zondag, die komen me bekend voor. Ik kwam jullie tegen in het delftse hout (pony met paarse hoofdstel) samen met mijn vriend (op stalen ros)
Hahaha, nog iemand die we tegenkwamen! Even in je profiel gespiekt, was jij dat meisje op dat vosje met die bruine Barefoot?