Paard wezen kijken..

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 01:28

QuijoSavan schreef:
Ik zou er niet op vallen, ondanks dat ie nog zo kan veranderen.
Weet niet ik zie het paard namelijk geen Z proef lopen... maarja dit zijn alleen maar foto's!!!

Veel succes met je keuze en als je het doet veel geluk in toekomst!!

ben het hier mee eens.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 01:28

neem springles bij een goede instructeur die je wat meer vertrouwen geeft.

begin gewoon heel laag zodat je er zelf vol overtuiging op af rijdt

twijfel jij dan is de kans groot dat je paard stopt, zeker als het paard niet zo ervaren is.

heeft t paard ooit gesprongen?

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-04 01:29

Hij is niet groen met springen.. Hij heeft een parcour gesprongen. Wel op B niveau en thuis wat sprongetjes...

zie topic op VMR > zoek iemand die mij graag wil helpen...

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 15:53

Nou Ymke, dat is toch een mooie oplossing zo?
Zo veel leenpaarden op dat niveau, die ook nog zo braaf te rijden zijn de eerste keer door een vreemde ruiter na een winterperiode met weinig werk heb je niet hoor!... Lijkt me een super braaf paardje... En van de zomer in het nieuwe haar en met regelmatig werken ziet dat paard er al heel anders uit.
Ik vond de rug wat hol lijken (weggedrukt?) maar er zit een mooie hals op... Lijkt me een mooie kans! Ook een goede manier om een paard uit te testen voor het geval je optie tot koop wilt...
Veel plezier ermee hoor!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:27

maarre kan je hem niet eerst nog wat vaker gaan rijden voor je beslist?en als je ja zegt,heb je dan niet het risico dat hij dan verkocht word als jij er net lekker mee bezig bent?

succes iig.

moes
Berichten: 1005
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-04 16:29

wat voorn vader heeft ie? mooi diertje hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 02:45

#Ymke# schreef:
Hij is niet groen met springen.. Hij heeft een parcour gesprongen. Wel op B niveau en thuis wat sprongetjes...

...


Zo groen als gras dus.................

B nivo is echt groen hoor!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 11:08

Voor mij is B niet groen, omdat ie al eens gesprongen heeft. Ze wilde hem toen allround maken en hebben een wedstrijdje gestart. Maargoed groen & braaf kan toch een goede combi zijn?

Joyce: De rug is inderdaad wat hol. Hij drukte hem weg en liep niet over z'n rug. Maargoed, dat kan ook niet als je er voor het eerst opzit en van zijn kant na een lange tijd weer gereden werd.

Z'n vaders naam heb ik verstaan, maar die ben ik vergeten. Het was iets iets promius ofzo ..kan dat??

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:35

Pipo"]
[quote="#Ymke# schreef:
Hij is niet groen met springen.. Hij heeft een parcour gesprongen. Wel op B niveau en thuis wat sprongetjes...

...


Zo groen als gras dus.................

B nivo is echt groen hoor!
[/quote]

Mee eens. Ik weet niet hoeveel winstpunten hij heeft gelopen?. Ieder groen paard kan wel een B parcours springen maar kan die meer?.

Succes

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 12:47

Ik zou het gewoon doen als ik jou was, als je hem zelf leuk vind... En als hij al Z heeft gelopen, bewijst het dat hij meer kan dan hij er zo uitziet, maar ik weet zeker dat als zijn wintervacht weg is, zijn sokken heb gknipt, geschoren, en ze manen heb bijgewerkt, en wat dunner is dat hij dan toppie is, zie dat fotootje maar die van voren af is genomen, echt een leuk paardje, hij lijkt nu wat klein, maar volgens mij is dat traks wel anders, ik ben zelf wel gek op schimmeltjes, ik zou het gewoon doen... Mijn paardje had je ook niet willen zien toen ik hem kreeg, tonnetje rond, lange manen, en dik in zijn vacht, nou toen alles eenmaal getoilleteerd was en hij was dunner en bespierder, wow toen was het inene een prachtpaardje... Kijk het is geen arabier die van mij, maar hij leek toen op een boerenknol, en nu is het gewoon een leuk dressur paardje... Dus ik weet zeker dat het wat kan worden!! Gewoon doen, trek je niks aan vd reacties, je hebt gezien op een foto hoe hij kan zijn... En als jij hem leuk vind!! Ik ben beniieuwd of je hem gaat kopen, en benieuwd naar foto´s van over een tijdje... succes!!!