Nee, je hebt helemaal gelijk hoor Ik heb er gewoon écht niet aan gedacht. Had ook niet van tevoren bedacht om te gaan rijden en om dus een cap mee te nemen
Wauw, wat een schitterende pony !!!! Die hebben echt plezier, dat straalt er vanaf. Dat paard is echt net een hertje, hoe ze loopt !! Ze huppelt zo cute en dan met dat koppie zo in de lucht... Prachtig !! Leuk dat ze zo betrouwbaar is dat je dit met haar kan doen. Veel plezier met haar !!!
super mooi en een prachtig paard ziet er vrolijk uit lijkt me echt wel leuk maar als ik dat met de mijne doe hahahaha ik denk niet dat ik de straat uit kom
De veeroosters bedoel je ? Daar zitten hekjes naast waar je doorheen kunt. Maroush kan de achterste steeds zelfs zelf open maken (alleen denkt ze af en toe dat het starthokjes zijn ).
Wat een prachtige schimmel zeg! En trouwens je lijkt mij wel Als ik eigenlijk aan het wandelen zou gaan, dan ben ik er halverwege toch opgeklommen, (en ja dan heb ik ook geen cap op, en daar ben ik mij dan ook wel van bewust niet zo'n heel prettig idee maar ja). Heerlijk is dat Alleen heb ik het probleem dat Dusty zo graag hard wil rennen dat ze met een halstertje niet meer te stoppen is! Dus kan ze zich uitleven