ja splashie...mijn schat..bij haar kan ik alles kwijt met de zekerheid dat ze niks vertelt..als ik het moeiljk heb> ze zal der altijd voor me zijn..
Nou dan ff goed gezet voor de mensen met nekklachten :Eerst Splashie:ff langs de weg:ff proberen de boterhammen door het zakje te krijgen:wat hoor ik daar?img]http://img9.imageshack.us/img9/7465/28kleiner.jpg[/img]koeienstallen van de buurman op de achtergrond:nog een keer alleen een beetje te dichtbij:ik hoor alweer iets:ik moet echt eten hoor anders ga ik dood van de honger:ok dan zal ik nog 1 keer ff lief kijken:Weer terug op stal:haha dat lipje : Beetje wazig was in de stal:Nog een beetje wazig:Scheef genomen : Mable (van Diana_Mabel) en Niaff:Mable nog ff sjaggie:Quinto, een lieffie winnaar van het clubkampioenschap :Deze vind ik wel lief :Deze is ook wel cool:Deze vind ik het leukst van hem :Twylight : deze is ook lief de lichste is Maxima en de ander weet ik niet Bolle Heidi :Sjonnie zoontje van Melissa (zie profiel):Dat waren ze alweer, Doeg