Mexx zijn ruitertje...

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31491
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 16:52

Gefeliciteerd hoor!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:33

bliksemluver"]
[quote="Debo schreef:
thanks... haha ik kan nog steeds niet geloven dat ik dit in mijn buik heb zwemmen Haha! .... ik wacht ook totdat mijn buik gaat groeien .. dan vind ik t pas mooi Schijnheilig hahaa... maar echt groeien doet ie nog niet,,,, Huilen


aah , dat is echt jammer het lijkt me juist zo leuk als je al wat langer bent en dat de baby steeds schopt, geweldig lijkt me dat *LOL* Haha! .. nogmaals gefeliciteerd (had ik geloof ik al een keer gedaan in ander topic vandaag nogmaals)

maar als je zwanger bent mag je na een tijd toch niet meer rijden? Verward Boos!
[/quote]

zo veel kan ik helaas toch al niet meer rijden dus helemaal niet rijden voor een poosje kan ik wel aan.. Haha!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:37

Gefeliciteerd!!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 18:41

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst LOL Haha!

Hopelijk wordt je kindje net zo paardengek als jij, dan heb je binnen 3 jaar echt een ruitertje voor Mexx!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-03 21:03

Idra schreef:
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst LOL Haha!

Hopelijk wordt je kindje net zo paardengek als jij, dan heb je binnen 3 jaar echt een ruitertje voor Mexx!!



3 jaar 3 weken Haha! hahaha... Knipoog Haha!

Natascha

Berichten: 6849
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 13:59

gefeliciteerd met je kleine ruitertje Haha! . En ik las laatst in de bit dat Anky tot de 8e maand nog reed dus je kunt je lol nog op. En Rydar z'n acts laten doen kan tenslotte ook vanaf de grond Knipoog

boeflover

Berichten: 6048
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 14:10

gefeliciteerd! je kan na 8 maanden stoppen met de shows hoor Knipoog doe ik het wel

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:30

Gefeliciteerd! Had ik via msn al eens gedaan maar toen was je afwezig.
Geweldig meid! Gefeliciteerd Lovers

Natascha schreef:
En ik las laatst in de bit dat Anky tot de 8e maand nog reed dus je kunt je lol nog op Knipoog

Anky? Ik denk dat je verkeerd gelezen hebt Knipoog
Of je bedoeld natuurlijk de moeder van Anky?

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:34

Coby misschien? Haha!

Vanillia

Berichten: 7659
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 19:34

Gefeliciteerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:13

boeflover schreef:
gefeliciteerd! je kan na 8 maanden stoppen met de shows hoor Knipoog doe ik het wel


haha ja das wel te hopen want in Indoor Zeeland loop ik met een enorme toeter Haha! ben dan bijna uitgerekend.... haha

Stal_Fiore

Berichten: 9376
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:03

Heee Debora, wist niet dat je zwanger bent. Gaaf zeg!!! Dus een klein paardenlovertje erbij... Gefeliciteerd zeg!!!!!!

Kongretjulesjions!!!!!!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 11:20

Gefeliciteerd!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:12

thanks allemaal...voel me al echt mama begin nu een behoorlijke buik te krijgen Haha! leuk leuk!! haha gister zangerschapskleding geshopt.. paste niet meer in mijn broeken... haha

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:18

hartelijk gefeliciteerd!!!
Geniet maar goed van de zwangerschap, want als het kindje geboren is zal er minder rust zijn Tong uitsteken
Heel veel plezier!!!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 14:19

Hej wat ontzettend leuk!! ik vraag me altijd af of je je ook anders voelt als je zwanger bent!
Gefeliciteerd hoor!

Sanny

Berichten: 215
Geregistreerd: 28-09-01
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:23

Van harte gefeliciteerd!!!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:39

Oew, gaaf! En de echo's zijn echt wel duidelijk hoor! Toch voor mij, maar heb er dan ook wat ervaring in Haha!. En voel je je anders als je zwanger bent?? Denk dat Debo wel kan zeggen van "ja", vooral de WC in het begin, en jijzelf die Misselijkmisselijk bent Haha! ... Maar, al erg snel "straal" je "iets" uit. Erg vaag om uit te leggen, maar het is zo! Je haren worden dikker, je huid veranderd, en vaak moet je erg vaak plassen omdat het vruchtje in het begin je blaas als watermatrasje gebruikt ... Oeww ... het is ZOOOOOOO GAAF Haha!!!! Echt waar! Geniet ze hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:52

sonjabelgium schreef:
Oew, gaaf! En de echo's zijn echt wel duidelijk hoor! Toch voor mij, maar heb er dan ook wat ervaring in Haha!. En voel je je anders als je zwanger bent?? Denk dat Debo wel kan zeggen van "ja", vooral de WC in het begin, en jijzelf die Misselijkmisselijk bent Haha! ... Maar, al erg snel "straal" je "iets" uit. Erg vaag om uit te leggen, maar het is zo! Je haren worden dikker, je huid veranderd, en vaak moet je erg vaak plassen omdat het vruchtje in het begin je blaas als watermatrasje gebruikt ... Oeww ... het is ZOOOOOOO GAAF Haha!!!! Echt waar! Geniet ze hoor


whaha ja die wc heb ik vaak van dichtbij mogen bekijken.... nog steeds trouwens... blech.. haha... Mijn haar is helaas niet dikker geworden.,,. daar is juist niets meer van over.. mijn huid zit vol met puisjes.... haha ik straal vooral lelijkheid uit nu hahahaa >;) Maar ach dan krijg ik vast een heel mooi kindje Tong uitsteken Haha!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:56

Debo schreef:
[Mijn haar is helaas niet dikker geworden.,,. daar is juist niets meer van over.. mijn huid zit vol met puisjes.... haha ik straal vooral lelijkheid uit nu hahahaa >;) Maar ach dan krijg ik vast een heel mooi kindje Tong uitsteken Haha!
[/quote]


Dan krijg je waarschijnlijk een meisje Haha! , ze zeggen dat een meisje de schoonheid van de moeder weg neemt in de zwangerschap en dat als het een jongen is de moeder er juist heel goed uitziet .......
Iedereen vond dat ik er zo goed uitzag Bloos (niet dat ik ineens heel knap was ofzo hoor hahahaha) maar ik straalde niet echt zwanger zijn uit (tjee dat valt niet mee om dat goed neer te schrijven hahahaha), ik had juist een hele gave huid en mijn haar zat echt goed (dat is nu na de zwangerschap wel anders Huilen ) en ik kreeg dus inderdaad een jongen.
Bij mijn zusje was het net andersom.....ach is misschien wel toeval en een fabel maar ik vond het wel grappig toen ze het tegen mij zeiden toen ok zwanger was.

Weet je waar ze leuke zwangerschaps kleding hebben......bij Miss Etam....echt heel leuk en ook niet idioot duur.

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:59

jacqueline"]
[quote="Debo schreef:
[Mijn haar is helaas niet dikker geworden.,,. daar is juist niets meer van over.. mijn huid zit vol met puisjes.... haha ik straal vooral lelijkheid uit nu hahahaa >;) Maar ach dan krijg ik vast een heel mooi kindje Tong uitsteken Haha!
[/quote]

Dan krijg je waarschijnlijk een meisje Haha! , ze zeggen dat een meisje de schoonheid van de moeder weg neemt in de zwangerschap en dat als het een jongen is de moeder er juist heel goed uitziet .......
Iedereen vond dat ik er zo goed uitzag Bloos (niet dat ik ineens heel knap was ofzo hoor hahahaha) maar ik straalde niet echt zwanger zijn uit (tjee dat valt niet mee om dat goed neer te schrijven hahahaha), ik had juist een hele gave huid en mijn haar zat echt goed (dat is nu na de zwangerschap wel anders Huilen ) en ik kreeg dus inderdaad een jongen.
Bij mijn zusje was het net andersom.....ach is misschien wel toeval en een fabel maar ik vond het wel grappig toen ze het tegen mij zeiden toen ok zwanger was.

Weet je waar ze leuke zwangerschaps kleding hebben......bij Miss Etam....echt heel leuk en ook niet idioot duur.


een kennis van mn nicht kreeg ook een meisje en kreeg ook heel veel puistjes! maar mijn nicht zelf krijgt ook een meisje en daar valt het eigenlijk best mee... dus misschien toeval, of misschien komt het nog bij mn nicht Tong uitsteken

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 20:57

aah wat lief Haha! gefeliciteert Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:04

jacqueline schreef:
Weet je waar ze leuke zwangerschaps kleding hebben......bij Miss Etam....echt heel leuk en ook niet idioot duur.



daar heb ik ook mijn kleding gekocht Haha! kijk maar bij "ik en mijn buikje " ander toppic hier ..... dat rode is een band daaronder zit nog een zwart truitje.. heb nog een setje gekocht daar,.. kan voorlopig even vooruit!

Tanya
Berichten: 10084
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 21:57

Leuk hoor, gefeliciteerd! Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:34

Ik was beide keren "puistloos" en heb een zoon en een dochter ... volgens mij hangt het af van welke dingen je zin in hebt om te eten door je zwangerschap en zo ook ... Wat ik nog erg goed weet is dat ik van m'n zoon erg veel boules de berlin gegeten heb (soort donut met pudding tussen) en HOPEN druiven en van m'n dochter spek ... gezouten, gerookt ... mjam. En ... WATER met GAS op Verward hahahaha ...

Zwangerschapskledij? Gewoon kijken voor A-jurkjes deed ik, en ik kan ze nu nog aan moet ik het willen (voor slaapkleedje Gaaaap). Stretchbroeken kon ik ook in tot op het laatst, maar toegegeven, echt zwaar gebuikt was ik nooit ... ze merkten het niet eens op dat ik zwanger was als ik met acht maanden op de AA-vlucht stapte naar de USA Haha!