Veulenverkiezing, Opgeven PONY veulens

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:09

Dit is Lizz, geboren op 15 mei. Na een moeilijke bevalling van Roos is ze uiteindelijk gezond en wel op de wereld gekomen.Ze is het volle zusje van Tess en heeft natuurlijk ook de streken van haar moeder geerfd. Er komen op haar hoofdje nu allemaal witte haartjes uit hun holletjes kruipen. Lizz is een vreselijk lieve knuffelkont. Lovers Als ze je ziet sprint ze naar het hekje om er eerder te zijn dan haar halfzusje Fleur Lizz heeft helaas geen papieren, maar dat maakt haar voor mij niet minder speciaal Lovers

Ik probeer nog een foto te uploaden maar ik kan het niet garanderen omdat de scanner een beetje van streek is...

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:49

Ik weet nu al dat ik straks nie kan gaan kiezen Scheve mond
Laat staan als er nog meer bijkomen. Alle veulentjes zien er zooooooo cute uit Lovers

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:28

Ik stem op baloe het veulentje wat lieke heeft geplaatst.
Wat een schatje is dat zeg! Lovers

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:02

fonnie dat is bambou

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:37

Ok, hier komen mijn aanmeldingen!

Afbeelding
Sintels Amigo (v. Beaucandan Brendan m. Sintels Signorita)

Waarom Amigo mag winnen? Omdat hij 2x bijna dood geweest is doordat hij een ernstige longonsteking had en een ziekte die bijna niet voor kwam! Gelijk na zijn geboorte is hij ook naar de kliniek in Utrecht gebracht, waar hij langzaam aan opknapte. Nu 8 weken later gaat het helemaal goed met hem!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:44

Afbeelding
Sintels Aqua (v. Beaucandan Brendan, keur m. Sintels Idola, ster)

Waarom Aqua mag winnen? Ach, ze is een schatje en het enigste merrieveulen van dit jaar.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:49

Afbeelding.
Sintels Apachie (v. Beaucandan Brendan m. Sintels Apolonia)

Waarom Apachie mag winnen? Hij is echt een lieverd en niet bang! Gister was ik de benen van zijn moeder aan het afspuiten, gaat hij gewoon ernaast staan zodat ik er niet bij kan en word ie helemaal nat Haha!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:52

Afbeelding
Sintels Adventure (v. Beaucandan Brendan m. Sintels Surprice

Waarom Adventure mag winnen? Ach net als die anderen gewoon een schatje en hij is ons eerste veulen van dit jaar Lachen

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 13:58

Ik zie dat dit topic TOT 10augustus kan. Of is het TOT EN MET?
Dan geef ik ook nog snel een veulen op!
Gisteren geboren,
Kruimel!!!
Moeder is kroonmerrie Astrid,
Vader een bonte shethengst met de naam Arendsoog (ook wel Robin genoemd)
Kruimel is een piepkleine merrie (vandaar de naam), en de jongste van deze verkiezing, dat is ook best bijzonder.
Net een dag oud, en dan al in een verkiezing meedoen...
Het kleine ding moest eens weten!
Op de foto staat ze lekker naast mama, hier was ze ongeveer 2 of 3 uurtjes oud, gister genomen.
Afbeelding
Ik vind overigens dat witte stipje op dr neusje wel ERG lief.
Maar ik ben natuurlijk bevooroordeeld!

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 14:40

hoi,
ik vind ze allemaaaaaaal geweldig en ik vind ze allemaaaaal nr.1
kan gewoooon niet kiezen ....sorry !!!!! is natuurlijk wel een compliment aan alle eigenaren .....nee ik weet het echt niet ...allemaaaaal vind ik ze schattig en knap en lief en,en,en,en .......... aan mij hebben jullie dus weer niets ....maar ik heb wel genoten van alle foto's , dus bijdeze ...hartelijk dank voor alle foto's ....SUPER !!!!!!!!!!!!!!! ....wat een boel schatjes bij elkaar!!!!!!
gr,sas.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 16:59

wanneer kan er gekozen worden??

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:34

obelix schreef:
wanneer kan er gekozen worden??


inschrijven was tot vandaag, dus ik denk morgen Lachen

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:37

liberty"]
[quote="obelix schreef:
wanneer kan er gekozen worden??


inschrijven was tot vandaag, dus ik denk morgen Lachen
[/quote]
Ik hoop het maar, ben heel benieuwd op welke plek "mijn baby" komt!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:44

Dan kan ik nog net opgeven Haha!:D

Afbeelding
Onze Aimee van Westpoort, geboren op 20 Mei, merrieveulen, Welsh sectie HBW (is een B maat), haar moeder is de Nieuw Willink's Anouk en haar vader is de palomino Shamrock Midnight Invasion, ook hebben we haar volle palomino zusje Nynke van Westpoort (veulen van vorig jaar) ook op stal staan. Aimee is een leuk en lief veulen maar ook druk en ze raced het liefste door de wei met haar moeder of haar zusje
(Ik weet nou niet zeker of ik wel de allermooiste foto heb (ik twijfel nogal) maar er staan veel meer van haar in m'n profiel ergens helemaal onderaan bij kopje Aimee Haha!:D)

Ze moet winnen omdat... Ze een super mooi veulen is, maar helaas omdat ze HBW papieren heeft (moeder van Anouk was volle welsh maar had geen papieren) maar eigenlijk een sectie B veulen is, is ze niet geschikt voor keuringen, dat is erg jammer, maar gelukkig houden wij haar om haar over een aantal jaar voor de kar te beleren Haha!:D

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 18:49

Afbeelding
Dan ook nog Santos van Westpoort, geboren op 12 Mei, hengstenveulen, Welsh sectie K, zijn moeder is de eerste premie merrie Sandra en zijn vader is de Z2 dressuur hengst Anjershof Rocky, tot voor kort hadden wij ook nog zijn twee-jarige volle broer op stal Bonito van Westpoort, een prachtige hengst die nu is verkocht en helaas gecastreerd ( Huilen ) Santos is een iets luxer type dan zijn broer en heeft op de keuring in Stadskanaal een 1B premie behaalt (waar zijn moeder 1A haalde)
Santos is helaas al verkocht (de dag dat hij geboren was al) omdat we geen hengst op stal kunnen houden, maar blijft nog tot 29 Augustus

Hij moet winnen omdat... (:D:D) Hij een prachtig en ontdeugend veulen is waar ik helaas al veel te snel afscheid van moet nemen ( Verdrietig Verdrietig )

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 19:18

Ik even de hond uitlaten, dan geef ik neresco nog even snel op!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 20:06

Oke, bij deze geef ik mijn koe op:

Neresco
Afbeelding

Neresco is veulen van de NRPS Neron en komt uit een schat van een merrie, Bodwenarth Midnight Rose, die zelf een Welsh C is.
Neresco was een gok van me vader, hij wou graag bont veulen, dus hebben we het er maar op gewaagt, op 12 mei lach een prachtig bont veulen naast Roos.

Neresco mag winnen, omdat het een echt hengst is, hij verovert zo je hart, hij is lief en heeft een nog liever koppie. Hij heeft natuurlijk ook hengstenstreken, bijten en dingen slopen! Maar hij is ook heel nieuwschierig naar alles om zich heen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-03 22:36

Topic is nog niet gesloten ivm moddies die op vakantie zijn. Je kan NIET meer opgeven. Mensen die na dit bericht opgeven, tellen niet mee.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 23:21