Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yv_ schreef:Ja, schattig he!!Ik heb het nog gevraagd aan 'm, maar nee: echt prof- voetballer
.
Over die cap... Tsja, we hebben echt van alles geprobeerd om 'm goed te krijgen, maar hij bleef naar achter kiepen... Ach, Moon zal geen stap verkeerd zetten, er waren andere mensen bij die tijdig konden ingrijpen én we hebben voornamelijk gestapt en ging het om de lol...
Foto 4 is echt helemaal gaaf he!! Vind 'm echt uber-cute!!
Jaydee schreef:Yv_ schreef:Ja, schattig he!!Ik heb het nog gevraagd aan 'm, maar nee: echt prof- voetballer
.
Over die cap... Tsja, we hebben echt van alles geprobeerd om 'm goed te krijgen, maar hij bleef naar achter kiepen... Ach, Moon zal geen stap verkeerd zetten, er waren andere mensen bij die tijdig konden ingrijpen én we hebben voornamelijk gestapt en ging het om de lol...
Foto 4 is echt helemaal gaaf he!! Vind 'm echt uber-cute!!
Dat is altijd zo met die casco capsZijn rot caps
Axefield schreef:Yv_ schreef:
Ohhhhhh, wat een geweldig plaatje is dit toch!!! Wat leuk dit foto-topic Yv. En wat is Yannick aan het genieten....maar dat is natuurlijk ook logisch op zo'n paardje als Moon.
En het leukste is...... Yannick is mijn lieve neefje!!! alleen beetje jammer dat ie prof-voetballer wil worden ipv een echte stoere cowboy![]()
Marijuhhhhh schreef:Super tof! Echt genieten op deze manier. De leerlingen die bij ons vroeger moeite hadden met lichtrijden, die deden dat eerst in stap. En terwijl ze lichtreden is stap, liet de instructrice het paard draven en dan hadden de meeste het snel te pakken.