En dan zijn we plots het gezicht van APASSIONATA!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lizanne

En dan zijn we plots het gezicht van APASSIONATA!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 23:16

Lieve, lieve, lieve bokkers!! :wave:
Wat heb ik al een tijd niets meer gepost seg... Maar ik ben jullie zeker niet vergeten
en daarom even een update!
Mijn bokt-profiel is trouwens ook helemaal aangepast! Om ook even aan de 'nieuwelingen' te laten weten wie ik ben en wat we doorstaan hebben.

Afbeelding

Waar moet ik ook beginnen... Er is zoveel gebeurd het afgelopen jaar.
Mijn laatste posts hier op bokt waren allemaal zo negatief, dat ik het ook niet nodig vond om jullie hier elke keer mee te confronteren.
Intussen gaat het goed met me, nog met behoorlijk veel ups en downs, maar we hebben het zo druk dat de afleiding enorm helpt!

Ik had jullie al eerder verteld dat ik mijn eigen bedrijf 'Be the light' heb opgericht ter eren aan mijn vriend David.
Inmiddels is het zo ontzettend groot geworden, dat ik het zelf nauwelijks allemaal kan vatten.
Er komen weer een hoop shows aan in 2017, ook in NL!
(Dus hopelijk zie ik jullie daar! :+)
Maaaar, ook een hoop nieuwe plaatjes, en ik kan natuurlijk niet wachten om deze met jullie te delen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ach, ik kan jullie natuurlijk 100e nieuwe plaatjes laten zien, maar helaas gaat dat natuurlijk niet hier!
Iniedergeval, Masha en ik zijn zo hard naar elkaar toe gegroeid na het ongeluk...
Het valt gewoon niet te beschrijven. We zijn letterlijk twee handen op één buik geworden.
(Naja, hand en hoef dan? :+ )
In heel mijn leven heb ik dit nog nooit met een paard meegemaakt, alsof we écht kunnen praten tegen elkaar, alsof hij me echt verstaat...
Het is natuurlijk een bizarre uitspraak, maar je hoort me vaak zeggen:
"De ziel van mijn vriend is in mijn paard gekropen"

Het rijden werd plots ook zo makkelijk, pas op, je hoort me niet zeggen dat we hier niet veel voor getraind hebben.
Maar Masha heeft altijd zijn best gedaan en liet zich zo makkelijk begeleiden, dat de stap naar bitloos zo gemaakt was.
(Ik heb trouwens helemaal niks tegen bit, maar hier voel ik mijzelf fijner bij. Ik kan beter communiceren met hem en het geeft me gewoon zo'n goed gevoel!)

Ik heb nooit goed begrepen waarom een paard uit zichzelf 'aan de teugel' of nageeflijk zou gaan lopen.
Tot ik op een punt kwam dat Masha dit zelf aanbood. Ik kan je zeggen dat er tranen vloeide van geluk!

Afbeelding

Afbeelding

Verder gebeurde er iets dit jaar wat ik heel lang verborgen heb moeten houden voor iedereen.
En dit was mijn deelname aan Belgium's got talent.
Voor iedereen die mijn deelname niet gezien heeft, eehh, ik denk dat mijn facebook er nog vol van staat!

Mijn doel van deze deelname was anderen hun ogen te laten openen.
Laat je hoofd niet hangen wanneer het even tegen slaagt, maar vecht voor je eigen geluk.
Vind de steun bij je dieren.

Ik moet zeggen dat het ontzettend raar was om te zien, niet alleen om mijzelf op tv te zien,
vooral op mijzelf zo emotioneel te zien.
Het was voor mij een hele zware en moeilijke dag, maar we hebben er een ervaring bij.

Afbeelding

Maar dan nu het grote nieuws, ja jullie hadden het natuurlijk al gelezen in de titel...
Op 27 oktober 2016 gebeurde er iets wat ik nooit had durven dromen. Na enkele afspraken mocht ik het ook eindelijk aankondigen...
IK werd het gezicht van DE paardenshow APASSIONATA.

Ik moet zeggen dat ik het trouwens nog steeds niet helemaal kan vatten, maar dat komt vast wel!
Voor wie dit jaar dus naar APASSIONATA komt, tot dan!

Afbeelding

Naja genoeg voor vandaag. Ik denk dat ik jullie nog maar de helft verteld heb van wat er allemaal is gebeurd en wat er nog aan staat te komen.
Maar hierbij al een keine update met een paar van onze hoogtepunten. *\o/*
Ook op facebook hebben we de 17K volgers alweer voorbij gestoken, zo gestoord dit?....

Ik hoop heel snel weer meer te kunnen schrijven voor jullie!
Ook op mijn youtube kanaal kan je mijn avontuur met APASSIONATA ook helemaal volgen!

Veel liefs en een hele dikke knuffel aan jullie allen,
(Want zonder jullie lieve, steunende berichtjes was het me natuurlijk nooit gelukt)

van mij en Masha, het gouden paard met zijn gouden hart! /3

Afbeelding

Dreamy

Re: En dan zijn we plots het gezicht van APASSIONATA!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:19

Wauw, wat vind ik dit ontzettend gaaf om te lezen! Het is je zooo gegund <3

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:21

wow, wat ben ik blij voor je!
En ik geloof zeker dat er een stukje van david in masha is gegleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:22

Gefeliciteerd met APASSIONATA! Stiekem een droom van veel pennys en paardenliefhebbers, en voor jou komt het uit!!
Heel veel succes de komende tijd. En geniet er van *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:24

Wat geweldig als je dromen zo uitkomen! Het klinkt ook wel als een heel erg heftig jaar, hopelijk heb je ook nog tijd om gewoon van elkaar te genieten (of gewoon even te balen) als je straks steeds moet presteren in de spotlights.
Ik kan me goed voorstellen dat werken bij Apassionata een droom is die uitkomt, maar hopelijk zorg je wel goed voor jezelf, want ik heb naast positieve ook minder positieve verhalen gehoord over het daar werken, en vooral de druk kan best pittig zijn.

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:25

Ik volg je topics altijd, en ik heb heel veel respect voor waar je nu staat. Dit is je zo gegund! Prachtige foto's overigens, jullie zijn echt zo'n mooie combi, jullie eenheid straalt ervan af!

EvelienKiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:27

Wauw, mooie foto's zeg, prachtig paard, jullie passen fantastisch bij elkaar. Gefeliciteerd met de show *-:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:30

Zo dik verdiend! <3 Gefeliciteerd!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:32

Waauw gefeliciteerd! Heel veel succes en ik hoop dat je het er naar je zin hebt!

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:36

Ik ben meestal een stille meelezer in jouw topics, maar nu moet ik wel even reageren! :D
Prachtige foto's van jullie beide, echt geweldig hoe jullie zo'n mooie combinatie zijn.

Wauw zeg, gefeliciteerd met Apassionata!

Ik heb trouwens je deelname aan Belgium's got talent gezien, heel toevallig eigenlijk want normaal volg ik de afleveringen niet zo. Mijn moeder en ik vonden het prachtig om te zien. :) Echt knap hoe je blijft doorgaan meid! :j Doe zo verder! :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:43

Ik kan me je topics nog goed herinneren... en elke x als ik een auto langs de weg zie staan rijd ik er heel bewust omheen... heel bizar!

Wat PRACHTIG om te lezen deze update! En wat ontzettend gaaf van Appassionata! Wat ga je precies doen? Gezicht in de zin van media of ook echt in de show?

Ik ga je facebook ook even liken! :)

Edit... ik kan je filmpje van bgt niet vinden! :oo
Laatst bijgewerkt door _KiMbErLeY_ op 09-11-16 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Scamander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:44

Ontzettend gaaf, het is je gegund!
Ik ga altijd naar Apassionata, leuk dat ik jullie dan ga zien. :)

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 23:51

Oh meid, toevallig heb ik van de week meermaals gedacht 'hoe gaat het met dat meisje van toen?'. Ik ben zo blij om te lezen dat je het goed maakt en dat je zulke ontzettend gave dingen met je paard mee mag maken. Wat mag je trots zijn waar je nu staat!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:00

Ik heb je gezien op BGT. Heel emotioneel!

Ik gun je al het geluk van de wereld!

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 00:01

badeendje schreef:
Oh meid, toevallig heb ik van de week meermaals gedacht 'hoe gaat het met dat meisje van toen?'. Ik ben zo blij om te lezen dat je het goed maakt en dat je zulke ontzettend gave dingen met je paard mee mag maken. Wat mag je trots zijn waar je nu staat!

'SMELT' Wat zijn jullie lief.... Pink er een traantje van weg :*

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:04

Ooooh wat heb jij dit verdiend, zeg! Heel gaaf

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:14

Echt prachtige foto's hierboven!
En wat een goed nieuws :j Denk dat iedereen je dit van harte gunt, zeer verdient!

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:18

Wat fijn om te lezen, prachtige combi ben je met je paard en wat een mooie momenten heb je al mee mogen maken en wat komen er mooie dingen aan... Zo dik verdiend!!
Ik weet zeker dat jouw lieve David intens trots op je is!
En jij mag ook trots zijn op jezelf! Ik ben benieuwd naar alles wat we nog van je gaan horen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:31

Ik heb het filmpje van Belgium's Got Talent net even opgezocht en bekeken. Pff, ik hield het ook niet droog :o
Wat ben ik blij om te lezen dat het naar omstandigheden zo ontzettend goed met je gaat! Je mag ontzettend trots op jezelf zijn! En ik denk ook dat David je nog steeds kracht en liefde geeft. Zo'n sterke band kan zelfs door de dood niet verbroken worden <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:39

Wat is dit jou gegund meid wat een heftige dingen heb jij mee moeten maken. Weet het topic nog goed van toen.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:40

Ik schiet nog steeds vol bij het lezen van jouw verhaal. Maar wat een bewondering voor hoe je alles aanpakt! Wat is het je onwijs gegund zeg! Ik weet zeker dat David ongelooflijk trots op je is en dat hij over je waakt.
Laatst bijgewerkt door DewiRox op 10-11-16 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 00:42

Wat zou David trots zijn meid ! , wat is dit jou gegund!

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-16 00:54

DewiRox schreef:
Ik schiet nog steeds vol bij het lezen van jouw verhaal. Maar wat een bewondering voor hoe je alles aanpakt! Wat is het je onwijs gegund zeg! Ik weet zeker dat David ongelooflijk trots op je is en dat hij over je waakt.

Wat lief..., dankjewel!
Hier een linkje van onze auditie.

http://vtm.be/belgiums-got-talent/trane ... den-vriend

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:05

Wauw .. is het enige wat ik nu uit kan brengen <3
Jij bent op een heel goed pad uitgekomen nu en ik wens je het allerbeste!

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 01:43

Wauw, het is je gegund!