Een klein beetje laat, maar op 31.08 had ik een gezellige fotomeeting in nieuw bergen.
Veel dingen waren voor mij de eerste keer, eerste keer samen met mijn paard op de foto, eerste keer dat ik voor mezelf naar de fotomeeting ben geweest en eerste keer voor Zilke dat ze in de natuurlijke omgeving was.
Ze was super braaf ondanks haar verleden, gelukkig was haar vriendje Rovaldi ook mee... (mijn moeder deed ook gezellig mee aan de fotomeeting)
Ze is super veel veranderd in positieve zinnen!! Ter vergelijking dit was ze in het begin toen ik haar had (angstig van de slacht gered *foto*
We doen het op wedstrijden ook super ben trots op dr, we mogen al bijna naar het L en dat ondanks ze pas 1 jaar in de hand is!!
Maar genoeg gepraat hier de foto's.... (deze zijn enkel maar een paar, en de linkjes zijn ook zeker de moeite waard)
JaJa ze kan klein beetje vrijheids dressuur wel spannend op een vreemde plek, vandaar dat het niet helemaal goed kon worden uitgevoerd
*Spagaat*

de stand foto's (ze was niet snel onder de indruk en vond het gras lekkerder
)
*Zelfs de bellenblaas was niet interessant genoeg*

standfoto
klein beetje humor heeft ze wel

Samen met mij
*my best friend*
*ja ik weet t een beetje lachen mocht wel
*

Wou ook even erop zonder zadel, maar mevrouw werd heet en begon te hupse en niet veel later lag ik eraf

Nog een paar met haar vriendje
*Wat een spetters!*
*jut en jull*

Toen mochten we even rijden, al snapte ze in het begin er niet veel van
*rustig draven galop kwam er nog niet vanaf*
*t ging niet van harte*
Oh... ik snap het... gassen maar!

-
Iets te enthousiast...

En om niet te vergeten de andere foto model die ook mee was...
Mijn trouwe viervoeter Balou!!
*foto*
Nogmaals bedankt fotografen en andere voor de gezellige dag en de foto's!
Veel dingen waren voor mij de eerste keer, eerste keer samen met mijn paard op de foto, eerste keer dat ik voor mezelf naar de fotomeeting ben geweest en eerste keer voor Zilke dat ze in de natuurlijke omgeving was.
Ze was super braaf ondanks haar verleden, gelukkig was haar vriendje Rovaldi ook mee... (mijn moeder deed ook gezellig mee aan de fotomeeting)
Ze is super veel veranderd in positieve zinnen!! Ter vergelijking dit was ze in het begin toen ik haar had (angstig van de slacht gered *foto*
We doen het op wedstrijden ook super ben trots op dr, we mogen al bijna naar het L en dat ondanks ze pas 1 jaar in de hand is!!
Maar genoeg gepraat hier de foto's.... (deze zijn enkel maar een paar, en de linkjes zijn ook zeker de moeite waard)
JaJa ze kan klein beetje vrijheids dressuur wel spannend op een vreemde plek, vandaar dat het niet helemaal goed kon worden uitgevoerd
*Spagaat*

de stand foto's (ze was niet snel onder de indruk en vond het gras lekkerder

*Zelfs de bellenblaas was niet interessant genoeg*

standfoto
klein beetje humor heeft ze wel

Samen met mij
*my best friend*
*ja ik weet t een beetje lachen mocht wel

Wou ook even erop zonder zadel, maar mevrouw werd heet en begon te hupse en niet veel later lag ik eraf

Nog een paar met haar vriendje
*Wat een spetters!*
*jut en jull*

Toen mochten we even rijden, al snapte ze in het begin er niet veel van

*rustig draven galop kwam er nog niet vanaf*
*t ging niet van harte*
Oh... ik snap het... gassen maar!

Iets te enthousiast...

En om niet te vergeten de andere foto model die ook mee was...
Mijn trouwe viervoeter Balou!!
*foto*
Nogmaals bedankt fotografen en andere voor de gezellige dag en de foto's!