Maar deze box vind ik toch wel erg klein..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nellellebel schreef:hey...
ik wil graag iets kwijt, maar het is niet persoonlijk bedoeld hoor.
ik vind wel dat gino eigenlijk veel te oud is om nog in de lessen te lopen en laat staan dat hij nog bereden wordt.
wij hebben op de manege een paard van 24 en is nu een maand op pensioen.
staat nog wel op de manege in een hele grote buiten stal.
en gaat iedere dag of in de wei of los in de bak(zonder opgejaagd te worden)
maarja, dat is ieder zijn eigen keus, maar ik vind het in ieder geval heel erg zonde.
mag dat beestje niet meer van zijn leven genieten.
wie weet ligt hij morgen dood in stal omdat hij al zo oud is.
je weet nooit natuurlijk.
ps: dat paard bij ons op de manege, die van 24, gaat van de zomer lekker op de wei bij onze instructrice.
ik hoop dat je het niet te persoonlijk opvat, maar ik moest dat gewoon ff kwijt.
dorientjuh schreef:Leuke foto's hoor!
Maar deze box vind ik toch wel erg klein..
yulan schreef:Hoi,
leuke foto's.
Staat Katinka nu terug op HtE ?
Want ik zie haar niet meer.
bonitobol schreef:yulan schreef:Hoi,
leuke foto's.
Staat Katinka nu terug op HtE ?
Want ik zie haar niet meer.
ja
wie ben je wel van hof ter ede ?
bonitobol schreef:ja ik weet dat ze koetspaard is geweest
en nu is ze idd weer in hof ter ede
ik denk ( eerlijk gezegd , ik weet er niet veel van ) dat dit wel beter is voor een paard dan een hele dag bezweet op die harde kasseinen te lopen ?? k weet het niet hé
bonitobol schreef:hoj
ja dat is jammer
werk je in brugge ?

bonitobol schreef:ah ik ook 14
ben nie zo aan de blauwe zaal eigenlijk
je zou die stallen eens moeten bekijken

yulan schreef:Mooie paardjes. Die Jaliska lijkt me wel wat groot!
en soms beetje lomp maar ik vind het goed meevallen 
bonitobol schreef:en ik zet die foto's hier omdat ik graag commentaar krijg. IK ben erop aan het werken en zie verbetering en daar krijg ik graag commentaar op.
Faniek schreef:bonitobol schreef:en ik zet die foto's hier omdat ik graag commentaar krijg. IK ben erop aan het werken en zie verbetering en daar krijg ik graag commentaar op.
Waar wil je commentaar op dan?
Wel leuke paarden en staan er goed bij
in de weide ,maar die is nu ondertussen al weg ! nogal ambetant paardje maar als je er de baas over was kon je hem lekker aan de hand laten lopen en kon hij best goed lopen. Alleen jammer van zijn winterkuren ( bokken enz ) alhoewel ik het een superbeest vond !bonitobol schreef:hoj
bedoel je thornado of gino ??? 1ste of 2de pagina ??
hier nog enkele foto's van leuke manegepony's
dit is meramis met vliegenin de weide ,maar die is nu ondertussen al weg ! nogal ambetant paardje maar als je er de baas over was kon je hem lekker aan de hand laten lopen en kon hij best goed lopen. Alleen jammer van zijn winterkuren ( bokken enz ) alhoewel ik het een superbeest vond !
Dit is Bonito , mn schatje , ze is nu drachtig en kan elk moment werpen. Op den foto is ze nog niet drachtig. De halster is ook van mij , vind hem wel bij haar passen.
weeral Bonito
Dit klein ding is joyce !! Een lief beginnerspony'tje !
isabel ! schattig hé !