Onze paint horses Buzzy (merrie) en Preston (ruin) genieten heerlijk in de lentewei vol boterbloemen!Ze zijn dikke maatjes, dat is wel te zien! Bedankt voor het kijken, een reactie is altijd leuk!
Bojangles schreef:Leuke foto's zo op de bloemetjes !Geinspireerd door Jaydee's foto's laatst! Citaat:Geen last van vliegjes nog daar?Dat wisselt per dag, vandaag was het best fris en dan is het bijna niks. Bij zon en vochtig weer al wel heel erg, dan staan ze al ingepakt buiten.
Bedankt voor jullie leuke reacties! Ze grazen af en toe vlak bij elkaar en dan weer wat verder uit elkaar, maar zoeken elkaar wel regelmatig op.
Wat een schatjes zo samen! Dikke vriendjes!Leuk hè die bloemetjes! Nu staan ze er nog, dus lekker foto's maken dan Ik vind foto 7 heel erg leuk! Die van jullie 3 samen!
SuperRoos schreef:He simodi, alles goed daar?!Wat een fijne foto's zeggen, paardjes lekker aan het genieten in de wei Ja, het gaat goed met ze! Het lijkt erop dat ze nu ook zonder Odilla erbij hun draai samen gevonden hebben!
Ik vind Buzzy een super mooi paard! Heel mooie aftekening, vooral het hoofdje vind ik schitterend ze genieten in elk geval zichtbaar mooi hoor!