Kleine jongentjes worden groot....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Kleine jongentjes worden groot....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 19:41

Vandaag hebben we Morris van de zomerwei gehaald, we zijn geregeld wezen kijken maar als je hem dan in je 'handen' hebt is het toch wel een heel paard geworden!! De wei is redelijk vlakbij, 20 min in de auto. Hij is onderweg heel braaf geweest, het laden ging trouwens super! OK dan!

Eenmaal thuis kregen we een heel concert van gehinnik! Morris vond het geweldig zijn moeder en tante weer te zien.....en keek zijn ogen uit toen hij een klein hummeltje naast zijn moeder zag Bloos!

We hebben Doc en Denzl in de wei gezet en Morris mocht naast zijn tante in de padock, hij moest eerst natuurlijk even ruiken wie er in de padock heeft gestaan Tong uitsteken
Afbeelding

en meer ruiken!
Afbeelding

en nog meer ruiken.... Bloos
Afbeelding

en HEY???? Wie is dat? Verward
Afbeelding

Wat is dat voor lekker ding???? Vingers aflikken
Afbeelding

Mmmmm Bloos! Morris.....dat is je tante! Verrekte Snap was binnen 10 min hengstig, niet normaal!!
Afbeelding
Ze hebben de hele tijd staan smoezen en gillen onder de boom.....schandalig he?

Ben wel erg trots op Morris, hij is prachtig uitgegroeid en ik ben vrezelijk gelukkig dat hij weer thuis is Lovers

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:45

Whow!! Wat een mooie vent is dat!!!! Lovers
vertel er eens wat meer over Verward

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 19:47

Heerlijk dat je hem weer thuis hebt staan zeg.
Wat is het een onwijs mooi ventje! (ik ben sinds Beartje ook echt zeer gecharmeerd van een buckskin kleurtje)

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 22:11

Morris is ons veulen van vorig jaar! Vind het gewoon geen jaarling, hij is al zo groot en breed, het is al echt een paard! Alleen zijn oogjes verraden hem Knipoog Zijn vader is Jack Over Dun It en zijn mama is onze Black merrie Doc. Doc was vandaag helemaal verbaast Morris weer te zien, als Denzl er niet bij was geweest had ik ze bij elkaar gedaan, had me vrezelijk leuk geleken.

We hebben hem dus deze zomer met een KWPNer op het land gehad omdat we thuis geen ruimte meer voor hem hadden. Gelukkig zijn we in juli verhuist en hebben we zat weiland, hij kan dus lekker thuis blijven komend jaar.....en daar ben ik zo blij mee

Buckskins zijn zeker mooi! Hoewel ik niet op kleur fok was ik erg in me sas toen hij geboren werd, ik vond zijn kleur echt een kadootje Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 22:28

Wow Ods, wat is hij óngelovelijk knap! Lovers

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 23:15

Jeetje mina, wat een beer voor een jaarling!!! Erg mooi dier. Is hij nog hengst? Is het dan wel verstandig om hem bij merries te zetten, haahhahaa, hij voelt zich al echt een stoere gozer!!!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38712
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 23:35

Yep hij is nog helemaal intakt! Het is moeilijk te zien maar er zit stroom tussen, het is een tijdelijke oplossing tot onze afrastering af is. Hij is nog echt een puppy, alles werkt Bloos maar hij snapt er nog niet veel van, zelfs toen Snap voor hem stond te...knipogen....keek hij zo onnozel, maar het stroom laat ik er lekker tussen staan *LOL*

Ik heb net weer voor zijn stal staan kwijlen.....ook ik kan niet geloven dat het echt een jaarling is

madeliefoud

Berichten: 18
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Meppen (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:52

wat een prachtige jaarling,hij ziet er inderdaad veel ouder uit ,en de kleur ook prachtig

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:48

Wauw Ods, hij ziet er ECHT goed uit! De vorige keer vond ik hem al zo "paard" geworden!!! Ik kan niet wachten hem, en Denzl natuurlijk, vrijdag In Real Life te bewonderen!! Jippieeeeeeeee!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:18

Wat een schoonheid zeg!