Nieuwe maatje als in jullie eigen nieuwe maatje?!?!
Hij is leuk!! en mooi!!
Gefeli!!
Jellie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-10 23:51
Jaa naat idd als eigen nieuwe maatje Had er nog een verhaal omheen willen maken maar t is laat en had al op bed moeten liggen kon t alleen niet meer voor me houden
_Patrick_
Geplaatst: 09-03-10 23:57
Leuke foto's Jellie!!! Is hij van jullie nu?
Laatst bijgewerkt door _Patrick_ op 09-03-10 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Wist niet eens dat jullie alweer op zoek waren.
borderjay
Geplaatst: 10-03-10 00:22
Gefeliciteerd! Wat een ontzettend knappe hollandse jongen Ik hoop dat jullie heel veel en heel lang van hem mogen genieten!
Lisenka
Geplaatst: 10-03-10 00:23
Gefeliciteerd, wat een leuk paard om te zien. Wens jullie heel veel geluk en plezier met jullie Salvador.
idefix4
Geplaatst: 10-03-10 00:23
Gefeliciteerd! Ik zal de laatste zijn die zegt dat hollandse jongens niet leuk zijn... Hij is dan ook bijna 11? Sam zijn bouwjaar??? Heel hartelijk gefeliciteerd!!! Ben benieuwd naar je verhaal hoe je aan hem komt.
Anoniem
Geplaatst: 10-03-10 00:26
Geen spaanse jongen, maar wel een hollandse jongen met een spaanse naam! Salvador betekend zoiets als 'redder'.
Lijkt mij wel een toepasselijke naam voor deze jongen! Maar vertel, vertel, ik wil alles weten!
Marielle, wat leuk!! Toch weer voor een paardje erbij gegaan!! Bewust niet meer voor de spaanse gegaan, na alle ellende . Deze mag er ook zeker zijn! Wat een sprekend koppie zit erop! . Heel veel geluk gewenst met deze knapperd!
Lonan
Geplaatst: 10-03-10 01:01
WAUW Marielle....hij is mega !! Wat een schitterend paard. Gefeliciteerd, ook voor Jan natuurlijk !! Vertel eens meer joh !!
Marielle gefeliciteerd!! Wat fijn te lezen dat jullie er een nieuw vriendje bij hebben. Al samen geprobeerd met Flan? Dat jullie maar heeel veel plezier van elkaar zullen hebben!
BaiNar
Geplaatst: 10-03-10 01:09
WAUW Jellie.... wat een knapperd!!! Ik wens jullie veel geluk en plezier met jullie nieuwe familie-lid!! Geniet er van!
Geweldig!!! Ik durfde al bijna niet te vragen of jullie al voor een nieuw paardje aan het kijken waren... Superleuk. En zo'n leuk paard... Dat jullie er maar heeeeeeeeeeeeel veel jaren van mogen genieten. En natuurlijk wil ik straks ook het hele verhaal horen van deze knappe jongen