Simba, het veulen van Sylke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Simba, het veulen van Sylke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 19:58

hier dan de foto's van Sylke haar veulen: Simba
een jaarling(naarling Knipoog ) en een hengstje, en volgens mij ook te koop Tong uitsteken
Afbeelding
lief hoofdje he Tong uitsteken
Afbeelding
en zoals je ziet een beetje de zelfde bouw als Sylke, ook zo'n brede ribbenkast. Tong uitsteken

(ik heb meer foto's maar deze wou ik jullie even laten zien )

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:06

tinker, en zoals ik al zij, net als sylke van die ribben waardoor ze zo mager lijken, en het is een jaarling.

maar ik heb dit paardje niet in levende lijven ondmoet, dus over mager zijn... kan ik niets zeggen.
en ik heb dit topic niet hier neergezet om aan te horen dat hij mager is.. ik heb er niets aan, het is niet mijn paard.

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-04 20:37

ik hoop dat hij echt heel mooi word, en ik hoop dat ze hem hengst laten.
eigenlijk vind ik zijn ogen niet zo mooi, maar ach, hij heeft daardoor wel een echt tinker hoofdje, zo met die bles (of is het meer een shire hoofd Tong uitsteken)

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 07:40

hihi straks word hij een dekhengst (droomt lekker verder)
en dan heeft ie een nep tinker moeder Tong uitsteken
ik vind hem vanaf de foto's wel wat op sylke lijken, maar hij heeft wel een heel ander hoofd (door dat wit) maar zijn uitstraling en die bouw... ja het zou kunnen Tong uitsteken

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 15:32

niet veel, maar ik mail wel eens heen en weer, maar het simba is geboren toen sylke nog bij gadedijk stond, toen heb ik syl gekocht en nu staat simba daar nog.

(het veulen is dus nooit van mij geweest, maar ik heb wel contact met de eigenaar nu Lachen )

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 15:19

hij staat nu ook op de site (te koop) van gadedijk.

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 18:13

klopt grid, ik had het gezien!

ik zou hem zo menemen, alleen zijn ze het daar hierthuis niet helemaal mee eens!
ik hoop dat hij een beetje in de buurt komt te staan, dan wil ik hem wel eens in het echt zien!

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 22:03

maar dat is niet helaas Tong uitsteken er komt vast wel iemand voor dit dropje Tong uitsteken
veel suc6 met je aanwinst!

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Reneee, AmyJamess en 85 bezoekers