M'n oude paardje en m'n nieuwe...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

M'n oude paardje en m'n nieuwe...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 08:00

Hallo,
In mn profiel staat al een stukje over Sebastiaan, ons oude paardje.
Ik heb laatst, via bokt, contact gehad met iemand die nog steeds op de manege staat waar Bas ook stond. Ze vertelde me dat hij en nu nog steeds staat. Hij wordt alleen nog gebruikt voor de staplesjes.
Ook stuurde ze me deze foto... (Ik schrok er zelf een beetje van Verdrietig maar misschien komt dat op de manier hoe die kijkt enzo) Wat vinden jullie?

Afbeelding

Lovers Ik mis hem nog elke dag.
Na Sebas hebben we, hier in Hellevoet (Sebas kon niet mee verhuizen nml) een ander paardje gekocht. (Zie profiel)... Ook dat ging niet goed. Maar, nu komt het Bloos Als het goed is komt volgend weekend ons nieuwe paard! (Hier ook maar even een foto van)

Nikkie, Paint, 2 en een half jaar oud. Ze is geweldig! Kusje Lovers

Afbeelding

Kwijl

(In een ander topic zal ik meer foto's van Nikkie neer zetten...)
Nou, geef is even jullie mening over Sebastiaan (en Nikkie dr hoofdje mag ook natuurlijk)

Lies1

Berichten: 108
Geregistreerd: 15-07-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:03

Ze hebben Bas in iedergeval nog, en hij wordt voor staplesjes gebruikt. Klinkt mij goed in de oren, bij de meeste maneges doen ze dit niet. De foto is een moment opname, als je mijn paard soms op de foto ziet staan. Dan denk je ook, wat is dat voor een zielepoot.

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 08:07

Ja das is waar.
Gelukkig weet ik ook dat hij het daar goed heeft Lachen
En daar gaat het idd om!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:54

ik hik ik heb een beetje de zelfde reactie al lies1. zo zijn niet eel maneges.

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:56

jmr dat je hem niet kon houden !
maarja hij heeft het nu tog goed ! daar gaat het om Haha!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:58

leuk paardje hoor!

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 17:55

Bedankt!
Morgen gaan we weer naar Friesland (waar Nikkie nu nog staat) Haha!
En volgende week is het dan zover, dan komt ze eindelijk, na ongeveer een maand naar ons toe. We hebben een hele leuke stal voor haar gevonden. En het is maar 2 of 3 minuten met de auto, 10 minuten lopen en ongeveer 5 minuten met de fiets Cool Haha! Haha, jaja, alles is al getest. Het is bijna ongelovenlijk maar je kijkt vanaf de stallen zo tegen de dijk op met daar achter de zee (Het Haringvliet) OK dan! Echt geweldig daar!
Gelukkig gaat het goed met Bas ja. We missen hem allemaal nog steeds maar daar is niets aan te doen. Gelukkig heb ik dat contact met die vrouw gekregen en heeft ze me een foto kunnen sturen. Liever iets dan niets, toch?! Ach gut

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:00

Ik vind bas er niet slecht uit zien hoor.
Koppie van je andere (aanstaande) paardje is erg mooi

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:05

Hij ziet er niet slecht uit hoor. Zijn vacht glimt helemaal! Probeer er niet te zeer over na te denken dat hij het slecht zou hebben of zo, je kunt er toch weinig aan doen nu.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:18

ik vind bas er juist wel goed opstaan, kijkt wat raar maar ik denk dat dat door de flits komt Lachen

tinkert_tje

Berichten: 6604
Geregistreerd: 14-03-04
Woonplaats: texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:22

Lies1 schreef:
Ze hebben Bas in iedergeval nog, en hij wordt voor staplesjes gebruikt. Klinkt mij goed in de oren, bij de meeste maneges doen ze dit niet. De foto is een moment opname, als je mijn paard soms op de foto ziet staan. Dan denk je ook, wat is dat voor een zielepoot.


ben ik het helemaal mee eens

groetjes petruska

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 14:54

Bedankt allemaal...
Ik weet zelf ook dat hij het daar goed heeft.
Ik hoop idd dat het door de flits komt!
Alikesflame: Bedankt! (Koppie van je andere (aanstaande) paardje is erg mooi) We zijn zelf ook heel erg blij met haar! Ze is geweldig.

Vanavond gaan we weer naar Friesland. Ik zal foto's maken en ze hier bij zetten of een ander topic er van maken als het er veel zijn.
*LOL*

misz_mii

Berichten: 82
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 15:03

heeeey..Stef.. Cool
Sebas die ken k niet..maar k weet wel dat Nikkie zoooo ontzettend lief paard is..echt niet normaal..t is trouwens een goed voorbeeld voor sommige andere paarden.. Bloos Haha! Nou Nik..vanavond komen we je weer half dood knuffelen hoor ..Tot vanavond Stef..d0eeii xx

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 15:08

Shari Cool
Hmm, ook jij bedankt Haha! Dat Nik zo lief is...
Maar, dat is ze natuurlijk ook... Tong uitsteken
Corrie heeft trouwens pas nog geprobeerd te galoperen met dr, ze doet het echt super! Ze heeft (zover Corrie merkte) niet eens een slechte kant in de galop. Nou, we zullen zien morgen Knipoog Ik ga het ook maar is proberen haha...
Nou, tot vanavond!
xXx

[Voor de mensen die zouden reageren dat Nikkie pas 2,5 jaar oud is en Corrie al heeft geprobeert om op haar te galoperen... We weten echt wel wat we doen haha. We doen het heus wel rustig aan ok?!
Bedankt...]