Aris Floint na 1 maand in de wei ( "iele" hafl.)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Aris Floint na 1 maand in de wei ( "iele" hafl.)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:04

hallo..ik zou foto´s maken van aris floint....dat beesje waar zoveel over te doen was een maandje trug....ik had hem dus in de wei gezet....deze foto´s zijn vandaag gemaakt....ik hoef er geen commentaar op van jullie maar ik heb nadat ik foto´s heb gemaakt 10 min opgezeten in STAP.

foto´s:
onder het poetsen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

daarna het "poseren"

Afbeelding

Afbeelding
oeps..vergeten recht te zetten
Afbeelding
even plassen
Afbeelding
nog even plassen....
Afbeelding

Afbeelding
z´n kontje
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren me foto´s excusses voor de hoeveelheid Schijnheilig

je mag commentaar geven..als je er maar niet over hebt dat ik er even op gestapt heb.

groetjes....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:11

LiSSy schreef:
hij ziet er al veel beter uit!!!


Dankje!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:16

joortje schreef:
mooie foto leuke haf mooi halster!!


TnQ Had je ook kunne kope hoor Tong uitsteken Knipoog stond bij te koop aangeboden....k heb over gekocht van Femke_L

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:23

Marijuhhhhh schreef:
Hee meissie,

Hijs egt heel mooi, heb um zowiezo niet iel gevonden, maar jah er zullen veel zijn die het niet met me eens zijn, laten we daar maar niet meer op in gaan, 1 ding, je moet je bandages iets langer laten doorlopen als je begrijpt wat ik bedoel, ze moeten nog over de kogel heen..

Kus mij Knipoog


okeej..ik had geleerd van niet....mja ze waren toch alleen voor de foto Tong uitsteken
maar ik heb vanavond nieuwe dus dan zal ik ze wel vaker aan gebuike...bedankt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:25

Marijuhhhhh schreef:
Hee meissie,

Hijs egt heel mooi, heb um zowiezo niet iel gevonden, maar jah er zullen veel zijn die het niet met me eens zijn, laten we daar maar niet meer op in gaan, 1 ding, je moet je bandages iets langer laten doorlopen als je begrijpt wat ik bedoel, ze moeten nog over de kogel heen..

Kus mij Knipoog


okeej..ik had geleerd van niet....mja ze waren toch alleen voor de foto Tong uitsteken
maar ik heb vanavond nieuwe dus dan zal ik ze wel vaker aan gebuike...bedankt!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:35

love_britt schreef:
lief beestje joh Lovers
maar waarom heb je telkens (2 foto's) dat hoofd weggehaald van die er naast staat Verward


die houd nie van foto´s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:54

amandatjuh88 schreef:
Ziet er supper uit hoor Knipoog mooie kleur ook.. alleen waarom heeft hij? zij? die gele bandages om?? Maar wel mooie SUPPER mooie halster..

Kusjes amanda


voor de fun....k kwam ze tegen en d8 dat het wel leuk zou staan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:54

mobick schreef:
Ziet er al een stuk beter uit. Mag ik alleen vragen waarom je er toch op bent gaan zitten. Ik neem toch aan dat je vanuit de reacties uit je vorige topic wel hebt vernomen dat je paardje nog veel te jong is om er op te zitten? Leg mij eens uit waarom je het dan toch doet?



ten 1e ´t is mij eigen keuze geweest.....hij lijd er niks mee die tien minuten...en ik krijg meerdere paarden omzadelmak te maken volgendjaar..dus geen tijd om hem weer alles opnieuw aan te leren....1 of 2 keer per maand tien minuten....dat boeit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 10:36

Concorde schreef:
Hij is gelukkig wel wat aangekomen.
Maar omg, je bent echt superonverschillig he?
Nou joh, ga jij maar lekker professioneel paarden zadelmak maken- en verpest inn de tussentijd je eigen beest ff.


het is me eigen beesiej dus ik bepaal wat er mee gebeurd en die 10 min. maken echt nie uit....probleme mee dat ik volgens jou onverschillig ben??ieder mag toch z´n eige mening geve Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 11:07

Cassidy schreef:
Hij is aardig bijgetrokken, maar is er nog niet helemaal.
Met de beenbeschermers zou ik uitkijken, zij het elastische beenbeschermers? Dan horen daar lappen onder, ook al heb je ze voor de sier.


neej...zijn niet elastisch....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 17:35

LovesSaartje schreef:
btw, ik vind m nog steeds iel, maar t gaat er mee vooruit, nog een paar maandjes op de wei zetten, dan wordt ie wel wat dikker, hoe oud issie nu eigelijk?


2 jaar en 8 of 9 maande

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:25

MelodyT schreef:
Is ze al lang onder het zadel..bij de mijne zijn ze begonnen toen denk ik 2 en 10/11 maanden was dus zoveel zal hetr niet schelen en ik hoor zovaak mensen die hun dier al veel eerder inrijden met een leeftijd van 2,5..

Als het met beleid gaat en niet al te fanatiek kan het volges mij niet zoveel kwaad..wij hebben er op stal heel veel gehad die vroeg ingereden waren en daar was zeker tot een jaar of 20 nog goed mee te rijden..
(niet dat ik het aanprijs hoor begrijp me niet verkeerd)


ik ree ong. 2 keer per weeknu staat ie ff op de wei maar dat vind ie nie leuk hij vin werke leuker..dus moe ff een oplossing vinde

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:42

ieris schreef:
Mooie haflinger hoor!
En die leeftijd is tog niet te vroeg om met inrijden te beginnen?
Hij is bijna 3.
Veel succes met hem!


ik vind ook van niet...er zijn mense hier die daar anders over denken..maar die discussie is al geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:07

joycie17 schreef:
gevaarlijk die bandages! allereerst moet je die met onderlappen gebruiken en dan nog zeker anders aanbrengen (verder over kogel) anders knel je het been af! Kennis heeft zo haar paard goed kreupel gekregen! Op ben blijft nu wild vlees zitten dordat het gewoon zo afgekneld was dat er door schuren zand bij kwam en zo wonden ontstonden!

Wel gave haf!

kissss joyce


bij deze bandages hoeve geen onderlappen en hij is alleen op de foto geweest er me en hij heeft er van stal naar de plaats en trug gelope meer nie..das zo´n 50 meter...k heb nu nieuwe en femke heeft voor gedaan..die deed het heel anders en veel gemakkelijker!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 18:09

Tulandro schreef:
Waarom zijn er zoveel mensen op deze wereld die er echt helemaal niks van begrijpen.. In bijna elk boek waar iets over jonge paarden gezegd word, staat precies het tegenovergestelde van wat jij zegt! Gaat er dan geen belletje bij jou rinkelen?? En ook bij zoveel anderen?? Mensen leer wat van professionelen, van mensen die er verstand van hebben!! 2 jaar is te vroeg om een paard in te rijden, dat is een feit. En als je mij niet gelooft, geloof dan al die profs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos!


de hengsten die met hengste keuring mee doen zijn ook al met 2,5 zadelmak of worden dan net zadelmak gemaakt!!!! die mense zijn ook profs...maar deze discussie is al geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 19:29

Christi schreef:
+:)+ goeie keuze gemaakt meid hij ziet er al veel beter uit hopelijk blijft hij zo bijtrekken Ach gut dan kan het nog weleens een hele mooie haf worden Lovers (is hij nu ook al, alleen een beetje te iel Schijnheilig ) even nog een vraagje? is hij nou eigenlijk ook van het luxe type?



volgens mij wel...zijn vader is al cantara.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:03

Vosse schreef:
zozo
die is opgeknapt, super hoor



Dankje!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:22

NADIA schreef:
eej janneke... hij ziet er mooi uit joh.. en glukkig wat dikkker geworden.. die manen nooit afknippe eh.. dat hebbe ze bij mij haflinger ook eens gdaan en nu moet het nog steeds groeie.. egt zonde.. maar hij moet nog lere om eigenwijs te worden.. kzal sjonnie er niet bij zette.. dan wordt je gek!! haha greets


heej naad....TnQ....je moet maar eens een keer langs kome..die mane knip ik zkr nie af...das kei zonde...eigewijs hoeft ie nie te worde Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 16:06

BoOo schreef:
mooi paardje hoor!! hij is mooi bijgetrokken OK dan!
ik vind de bandages en het halster zo mooi samen!! Lovers



Dankje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers