Mijn eerste stijldans wedstrijd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Mijn eerste stijldans wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-04 20:34

zaterdag had ik dit topic al geopend... [AM] OW ik ben zenuwachtig!!! morgen eerste wedstrijd:D

God wat was ik zenuwachtig voor deze wedstrijd zeg.... Ik weet dat dit een paardenforum is, maar wilde toch een paar foto's van de wedstrijd met jullie delen...

Ik dans debutante 3, dat is de 1 na laagste klasse, maar das voor mij al hoog zat Tong uitsteken

De foto's zijn niet echt super helaas, maar het was binnen ook erg donker...

In de ballroom waren we uiteindelijk 7ende geworden van de 16 ongeveer, daar was ik best tevreden over, als je je bedenkt dat ik eigenlijk gedurende de hele zomer niet gedanst heb, en voor deze wedstrijd maar 3 of 4 keer een beetje...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen de latin, daar waren we 6de, en hebben we finale gedanst ook, en een beker gewonnen, maar jah, er deden er maar 7 mee, dus dat was niet zo spectaculair...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paul kijkt een beetje lomp, maar ok Knipoog Tong uitsteken (komt ook beetje doro het verkleinen van de foto's hoor!)
Afbeelding

Afbeelding

En nog even ter afsluiting, onze vrienden die hun eerste wedstrijd in de nieuwelingen en dus ook in kleding danste:
Afbeelding

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"



Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-04 06:43

nee dit was een NADB in oldenzaal, de openingsbrado van hennesen is op 10 oktober... waar ik en mijn partner uiteraard ook weer van de partij zijn. Ik weet niet of er paren van hennesen aan deze wedstrijd hebben mee gedaan.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers