Mijn eerste stijldans wedstrijd...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Mijn eerste stijldans wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 20:34

zaterdag had ik dit topic al geopend... [AM] OW ik ben zenuwachtig!!! morgen eerste wedstrijd:D

God wat was ik zenuwachtig voor deze wedstrijd zeg.... Ik weet dat dit een paardenforum is, maar wilde toch een paar foto's van de wedstrijd met jullie delen...

Ik dans debutante 3, dat is de 1 na laagste klasse, maar das voor mij al hoog zat Tong uitsteken

De foto's zijn niet echt super helaas, maar het was binnen ook erg donker...

In de ballroom waren we uiteindelijk 7ende geworden van de 16 ongeveer, daar was ik best tevreden over, als je je bedenkt dat ik eigenlijk gedurende de hele zomer niet gedanst heb, en voor deze wedstrijd maar 3 of 4 keer een beetje...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En toen de latin, daar waren we 6de, en hebben we finale gedanst ook, en een beker gewonnen, maar jah, er deden er maar 7 mee, dus dat was niet zo spectaculair...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paul kijkt een beetje lomp, maar ok Knipoog Tong uitsteken (komt ook beetje doro het verkleinen van de foto's hoor!)
Afbeelding

Afbeelding

En nog even ter afsluiting, onze vrienden die hun eerste wedstrijd in de nieuwelingen en dus ook in kleding danste:
Afbeelding

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:01

leuke foto's hoor Lachen
Lijkt mij ook wel grappig Stijldansen

_DuN_

Berichten: 1166
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:03

Ziet er erg leuk uit! ga ook maar ff informeren Tong uitsteken Knipoog

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 23:04

Ziet er leuk uit! Heb je misschien nog uitslagen van Hennesen paren? Dit was toch een brado wedstrijd? Openingswedstrijd? En in welke dansschool? Als ik dit zo zie begint het bij mij ook weer te kriebelen joh!

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 06:43

nee dit was een NADB in oldenzaal, de openingsbrado van hennesen is op 10 oktober... waar ik en mijn partner uiteraard ook weer van de partij zijn. Ik weet niet of er paren van hennesen aan deze wedstrijd hebben mee gedaan.

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:19

Wat leuk. Mijn vriend en ik hebben afgelopen maandag onze eerste dansles gehad. Kun je wel ongeveer na gaan hoe dat eruit heeft gezien. Cool Maar het was wel leuk om te doen.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:13

Ah, NADB, daar doet Hennesen idd bijna niet aan mee, volgens mij hebben we maar 1 of 2 paren bij de NADB dansen, de rest danst brado of NDO. Ik wil ook weer dansen Verdrietig mis het toch wel een beetje...

paultje3181
Berichten: 51
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:20

John en petra hebben meegedaan (das van Hennessen, of ex...) Die zijn in de D-klasse (op 4 na hoogste van NL) 1e geworden en zijn gepromoveerd naar de C-klasse

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:41

Wow! John en Petra gaan echt heel hard vooruit dan! Heb ook nog een cursusje met John gedanst, die vertelde altijd dat hij voor geen meter kan leiden. Nou, dan weet hij dat blijkbaar goed te verbergen voor de jury Tong uitsteken