Keuring NTS veel foto's: Gammon, Nuala, Sweety, ..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 17:40

hihihi ik zie dat ik ook op foto 6 & 9 sta en me hubby Lovers ook!! ja ik zag al tijdens het lopen van sweety dat ze erg stijf liep.. niet gek natuurlijk!!!! naja.. al met al liep ze erg goed hoor!!!!!!
Hele leuke fotos quinzy!!!!!! OK dan! Cheese!


Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:11

ik vond alleen bij de nederlands kampioenschappen de voorbrengers erg fel met de zweep op een paard af rennnen.
Maar bij Nuala en Maddoxx vond ik ze erg goed!! en ik vind die weten precies hoe je paard moet staan en lopen.. en ik ben na 1 rondje zeker al kapot..( roken yeahh!!)


Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 09:31

flettie schreef:
Niet alleen bij de Nederlandse Kampioenschappen hoor Ook bij Fayette begonnen ze nogal erg fanatiek met die zweep rond te meppen om vervolgens toen Fayette daar gestresst van raakte weer te weinig te doen zodat Fayette zich niet toonde Boos! Volgende keer gaan we het dus zelf doen want om nou iedere keer 15 euro te dokken en dan niet tevreden te zijn met de manier van voorbrengen..... dacht het niet Dan ren ik zelf wel de longen uit mijn lijf.


hmmz ik heb weinig paarden zien voor brengen.. ik was te veel bezig met Maddox en Nuala Haha! .
Maar als ik voorgaande jaren zie en Cayuse zn veulen keuring klopt het wat je zegt.. ik moet wel zeggen ligt er ook aan wie je als voorbrenger heb,.. Ik had toen die donker jonge ventje.. die is nog best ruw.. andere zijn weer wat vriendelijker.. maar ze zijn best wel fel ja

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:28

flettie schreef:
Goh? Echt? Haha! Tong uitsteken

2 jaar geleden werd Fayette fantastisch voorgebracht. Net genoeg druk van achteren en van voren werd ze alleen tegen gehouden als ze ging galopperen. Gevolg: ze liet toen een uitgestrekte draf zien waar ik en de hele clan die mee was van stonden te kwijlen. Heb die draf er onder het zadel er nog steeds niet uitgekregen Knipoog
Maar geen idee wie toen de voorbrengers waren

ze gebruiken al jaren de zelfde aantal voorbrengers// Ik zie hun ook wel eens bij andere rassen lopen ( friezen en zo)

Ik denk dat ik aankomende hengsten keuring Cayuse ook zelf voor breng. Hij is best nerveus bij andere mensen die hij niet kent..( echt een mama's kindje Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers