Keuring NTS veel foto's: Gammon, Nuala, Sweety, ..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Keuring NTS veel foto's: Gammon, Nuala, Sweety, ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 14:37

Hier zijn mijn foto's van de NTS keuring in Dalen. Sweety heeft dus ook meegedaan we zijn 4 uur gereden met de trailer naar dalen en het was een superleuke ervaring. Waar we wel geen rekening mee hadden gehouden was dat Sweety doodmoe zou zijn en stijf van de trailerrit. Dus wilde ze niet draven zoals ze in Bilzen gedaan had en liep stijf op der achterbenen volgens de jury. Tja is dus niet verwonderlijk na 4 uur trailer en s'avonds 4 uur terug. Maar we hebben meegedaan en het was een geweldige ervaring. Hier zijn de vele foto's die ik getrokken heb.
Allereerst Gammon en Pellie
Afbeelding
Ze hadden mij dus helemaal niet gezien Haha!
Afbeelding
Gefeliciteerd Gammon 2de premie OK dan!
Afbeelding
Fiere Pellie Haha!
Afbeelding

Nuala van Esme
Afbeelding
Afbeelding
Vind ik zo een mooie merrie
Afbeelding
Afbeelding
Links esme die zich opvreet van de zenuwen *LOL*
Afbeelding
Gefeliciteerd Nuala 1ste premie OK dan!
Afbeelding

Ikke aan het wachten met sweety.
Afbeelding
Afbeelding
Geen zin om te lopen veel te moe Gaaaap
Afbeelding
Deze vind ik mooi.
Afbeelding
Afbeelding
Op naar de ring
Afbeelding
Afbeelding
Lazer op man ik wil niet Boos!
Afbeelding
Maddox van Esme die even niet wilde Schijnheilig Persoonlijk vind ik haar de grootste kampioen van de dag zo jong en meteen zo ver komen OK dan!
Afbeelding
Afbeelding

Voor we naar de keuring vertrokken zijn we ook nog even langs Sweety's loverboy voor volgend dekseizoen geweest. We zijn dankzij zijn baasje kunnen gaan die wilde ons graag vervoeren naar Dalen. Nogmaals bedankt hoor echt OK dan!
Dit is de kanjer St.Patrick Hij zag sweety in de trailer en dacht al dat hij meteen mocht *LOL* even wachten nog hoor jongen. Hoe vinden jullie hem?
Afbeelding
Afbeelding
Hhhhiiii mooie merrie!
Afbeelding
Afbeelding

Zo dat zijn alle foto's van een superleuke dag. Haha!

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership


Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-04 21:32

als jullie willen kan ik ook foto's op ware grote naar jullie mailen. Want deze zijn verkleint en als je ze dan uitprint zijn ze niet scherp meer. Is dan wel maar 1 foto per mails want ze zijn erg groot Lachen
Esme ik vind die foto van je echt leuk je kan de spannig zo aflezen.
En die van Gammon met zijn lintje vind ik erg mooi geworden idd zo een schatje op die foto Lachen
Ja het is jammer dat sweety stijf liep. Eigenlijk hadden we meteen na het aankomen haar een uurtje moeten berijden. maarja als groentje denk ja daar dus niet aan he. het was mij dus ook helemaal niet opgevallen tot de jury het zei :s achja weer wat bijgeleerd he Haha!

www.Dyco.webs.com
Love, Language and Leadership

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ponytante en 22 bezoekers