Boerendag Blaricum 12-9-2004

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:48

Die lag natuurlijk ergens in een hooiberg.... Lachen


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:51

Zou die kinderwagen al die keitjes vandaag wel overleegd hebben? Tegenwoordig zijn die wagentjes wel wat comfortabeler huh, met driedubbele vering, zonwering, en dikke bandjes....

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:21

Mooie foto's! Helaas laden ze bij mij niet allemaal (heb de goedkoopste vorm van kabel, budgetkabel, van Essent Boos! ). Foto van hoofddoekje met plukje rood vind ik super Lachen En wat is dat voor soort ezel, het lijk wel een bizon in ezelvorm Knipoog

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 18:39

Wishful thinking waarschijnlijk Lachen. Ik heb nog nooit van dat merk ezels gehoord, maar ik ben dan ook een totale non-ezelkenner. Ken ze voornamelijk van de Griekse eilanden waar ze door vrouwtjes (een beetje zoals jij gekleed ging smurf, maar dan in 't zwart Lachen ) nog steeds gebruikt worden om enorme takkenbossen mee te vervoeren. En natuurlijk van Brook's Hospital maar dat is niet life (gelukkig, want ik zou iedereen verrot slaan).

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 19:13

Hier loopt niemand meer in het zwart, behalve de zgn. gothic-meiden en dat zijn er niet veel... Het moet wel een bijzondere camera zijn waar die foto's mee gemaakt zijn want ze zijn echt scherp!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 bezoekers