Toch handig zo'n * Kangoo*..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 23:25

Handig ja; zo'n grote auto!
Mooie honden ook hoor *LOL*

Les_Fjal schreef:
Wie voelt zich geroepen om uit te testen wat het maximale is Knipoog

Kom eens langs, dan wil ik best kijken of Buster erin past Tong uitsteken

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)



Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:18

Les_Fjal schreef:
Mijn oog viel direct op je avatar...dus dacht...owwwww...dat past makkelijk, maar dan neem ik een kijkje in je profiel ... Haha!
Of het erin past.....vast niet......of het er achter past....vast wel Knipoog Binden we hem gewoon vast aan de trekhaak Knipoog

Jep, onze hond Meckelle (ook stalnaam geworden, dus Buster is een beetje Meckelle Tong uitsteken ) had er wel ingepast, maar hij is er niet meer...
Dus dat wil zeggen dat Buster pecht heeft; moet ie achter de trekhaak meehollen OK dan!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider en 30 bezoekers