nog keuring foto's van quincy van 31 july-tolbert

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

nog keuring foto's van quincy van 31 july-tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-04 16:30

Eind july ben ik met quincy voor het eerst naar de nrpa keuring geweest in tolbert. we gaan normaal bijna nooit naar de keuring maar het leek me wel een leuke ervaring met quincy

Op de keuring moest ze eerst gemeten worden. Op de wedstrijden is het een D pony maar nu werd ze gemeten op 1.51 dus moest ze in een andere rubriek bij de e ponys.

Op de keuring Heeft ze een 2e premie gekregen. Het commentaar haar draf was matig en tegenovergestelde van haar stap die was daar in tegen weer ruim.

Onder het zadel. Als kleinere e pony tussen die andere in Tong uitsteken
Het ging heel goed we waren van de 3 geworden Haha! Haha! *trots*

Hier de fotos
ohjah let niet op mijn rode hoofd(het was zo heet)

quincy haar hoofdje

Afbeelding


Hier in de baan:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0WAAdA8UalrnK33BSgs62XfnUXIVXxOhC4*clBrrL1eZ3Zpf4KGUHN3pgSC7QpVwAAQy4!MszlM5BiELvHRQfEbXt4FX7flDifrzp7pcrWB4KSWwkU9fK1ixhSAZG9FTLWAAAAP****8/quincy%20Keuring%20(lieff).JPG?dc=4675488251597235987[/img]

ik met quincy(whaah Mn hoofd(let daar maar niet op)
Afbeelding

Quincy onder het zadel.(beetje aparte foto)
Afbeelding

en opstellen Tong uitsteken Als nr 3 Hyper!
Afbeelding

en er staan ook nog fotos van haar op de nrps site.
onder fotos en dan tolbert 31 july en dan pagina 16 en code tolbert2004_060031 die vind ik het mooiste die daar van mij en quincy genomen is. Lachen

groetjes selena en hoefjes van quincy


SelenaV

Berichten: 2066
Geregistreerd: 01-09-03
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 13:58

Ze liep echt zo mooi en de hele tijd zo. En nouja ben heel erg tevreden met de 2e premie maar om een 2e premie te krijgen met het commentaar over de draf Verward maja. Komt misschien ook dat ze niet helemaal van nrps afstamt, zit ook kwpn bloed in. ag quincy heeft in iedrer geval zo haar best gedaan die dag OK dan! *LOL* . Dus ja.

Die elastiekjes zijn goud ik heb met haar heel veel dingen in het goud. Op de foto lijken ze misschien geel? Ik vind ze juist heel leuk staan en kreeg ook op de coupons te staan dat het mooi staat en kreeg 9e op de verzorging toen nog in de L2, En nu heeft heel veel die elastiekjes. MAja ieder zijn mening .Tong uitsteken zijn wel mee eens dat ze mooi is he Bloos! Haha! Tong uitsteken haha grapje Pling

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers