Meeting/buitenrit met Gwen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Meeting/buitenrit met Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 19:11

Zaterdag heb ik een meeting gehad met Gwen. Zijzelf op 'haar' paard, ik op een geleend paard. Beest was net van haar veulen afgehaald en wat ingevallen, leek nog een stuk erger omdat ze gewoonweg geen spier had. Ik moet er wel bij zeggen dat de er op de foto's erg mager uit ziet, irl vond ik 't wel meevallen... Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch even moest slikken toen de eigenaar haar ging zadelen, Sonja, de merrie, was ehm... vrij explosief zeg maar.

't was een enorm lief ding, alleen ook erg rap. En ze gooide nogal hoog op... Scheve mond Maar jongens, wat had dat paard een energie... We zijn op een gegeven moment naar het ven geweest, dan kon zij even drinken en konden wij mooie foto's knippen Knipoog Een verandering dat ze onderging... Wow! Meteen een stuk rustiger, naderhand ook, ze bleef zelfs stilstaan tijdens het fotograferen Clown Ik geloof dat ze zich prima amuseerde in het water. Jasper, van Gwen, vond het geloof ik wel lekker maar daar bleef 't dan ook wel bij...

Genoeg gekletst, foto's Lachen

Afbeelding
Afbeelding

Haha!
Afbeelding

En toen kwam het moment waarop ik bijna met camera en al in 't water lag... Ik steunde op mijn rechterbeugel om foto's te maken van Gwen, maar laat mijn rechtervoet nou net zeiknat zijn... En laat ik dan ook net aan de rechterkant geen zooltje in mijn beugel hebben... Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
Afbeelding

Nee, draven wilde hij toch echt niet
Afbeelding

Afbeelding

Jaspers fantastische koppie Lovers
Afbeelding

Sonja had 't wel naar haar zin, de hele weg heeft ze constant met de oren naar voren gelopen. En die aftekening boven haar oog... Kwijl
Afbeelding

Mijn uitzicht Lachen
Afbeelding

Afbeelding

Klaar voor een spurt...
Afbeelding

Na de laatste fotosessie hebben we nog een heel stuk lekker relaxed naast elkaar gegallopeerd; de paarden konden goed met elkaar overweg, fokten elkaar ook niet op... Heerlijk We hebben echt super weer gehad... Voor herhaling vatbaar OK dan!

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:18

leuk ding, hoor!
Tuiger, ist niet?

Ik val wel op ramsneuzen OK dan!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:27

Wat een mooie foto's zitten ertussen, vooral die in het water! En nu heb ik eindelijk eens een foto van Jasper gezien, had ik nog nooit gezien volgens mij.. Heel leuk Lachen!

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:36

leuke foto's en zal wel effe lekker voor ze geweest zo in het water. Ziet er uit als een super omgeving.

Saltow

Berichten: 1117
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Ninove-City (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:44

Moooooie foto's !
Twee hele mooie foto 's !

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:47

Wat een gaaf paard zat je op Sylvia, ondanks dat ze wat ingevallen was! Idd, die aftekeningen op het hoofd Lovers

Ziet er heerlijk uit, de omgeving dat vennetje... Zal vast een hele lekkere rit zijn geweest Lachen

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 21:35

Wat een prachtige foto's zeg. Gaaf dat ze door het water wilden gaan. Die van mij krijg ik echt niet zo gek. Die foto van het hoofd van Jasper is echt prachtig!!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:05

Het was echt hartstikke leuk . Enne, Syl, de foto's zijn heel erg leuk geworden! Had ik niet verwacht... Clown (Althans, die waar ik zelf op sta dan... *LOL* )

Sonja genoot echt van het spelen in het water . Jasper is niet zo'n zeepaardje, hij vindt het allemaal maar zo zo eigenlijk, en tot een drafje kon ik hem inderdaad met geen mogelijkheid verleiden. In tegenstelling tot Sonja, die plonsde en spetterde door het water dat het een lieve lust was!

Dit is trouwens op de hei bij Heeze, vlakbij Eindhoven. We hebben daar een heel mooi gebied om buiten te rijden, met veel naald- en loofbos, heide en weilanden. We hebben het daar absoluut getroffen, want we mogen echt overal komen te paard OK dan! . En dan bof ik ook nog eens enorm met Jasper als bijrijdpaard, ik heb zo vreselijk veel plezier met hem Lachen !

Syl, als je weer eens zin hebt in een lekkere buitenrit: je bent van harte welkom!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:28

Meiden, het ziet er geweldig uit OK dan! !

Fijn dat jullie zo´n leuke dag hebben gehad Lachen !

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:41

Fijn dat het leuk was
Mooie foto's! Lachen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 22:41

Leuke foto's!
Echt een mooie omgeving daar om te rijden Kwijl
Leuk om ook weer foto's van Jasper te zien.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 23:29

Sonja plonste en spetterde idd dat 't een lieve lust was... Het water was KOUD Scheve mond En toen ik erna uit mijn beugel glibberde en bijna in het water lag vond ik 't niet meer leuk Haha!

Gwen, ik kom zeker nog eens terug! Scheelde weinig of ik was daarnet al teruggekomen Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 23:38

Wat een mooie en leuke foto's zeg. Mooi dat jullie het zo naar je zin hebt gehad

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 23:46

Nog even een toevoeging aan dat stukje over de natte en glibberige beugels (en mijn bijna-plons):

Gwen was aan het vertellen over een paard waar ze vroeger vanaf gevallen was toen ze op zijn nek hing en tegen 'm praatte, iemand gooide toen een appel en 't paard dook naar beneden zeg maar. Dus ik verbeelde het even... Je raadt 't vast al Bloos Ik hing gezellig op Sonja's hals iets te mompelen, ineens doet madame haar hoofd omlaag... Nagelbijten / Gniffelen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 08:30

Ik zei toch dat je je cap op moest doen als je met mij ging rijden... Schijnheilig

En kennelijk vind je onze stal en huurpaard Sonja zo aantrekkelijk dat je er gisteravond gewoon naartoe getrokken werd! *LOL* Hoe krijg je het voor elkaar om helemaal daar naartoe te verdwalen... Haha! Je bent daarmee wel een eind omgereden om weer thuis te komen, hoor .

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 08:48

Ik zei toch dat je me overschatte met de route? Ik ben zaterdag ook verkeerd gereden nl... Bloos De oprit van de A67 was zo onwijs klein dat ik dacht dat 't de verkeerde was, en toen zat ik ineens in Heeze, wat helemaal opengebroken was... Scheve mond Heb een fijn stukje site-seeing gedaan...

En gisteren toen ik van school kwam, ben ik ipv rechtdoor linskaf gegaan, de Gelderopseweg? Kan dat? Toen ik in Geldrop was toch maar vriendlief gebeld, die zei dat ik richting Heeze moest rijden (terwijl hij zaterdag nog zei dat dat de verkeerde kant op was Verward) En ineens zag Sylvia het licht... De weg met de flitspalen! Gijsendingesweg? Dit keer heb ik de oprit naar de A67 niet gemist Bloos

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 09:23

Het zijn prachtige foto's. Het is idd een heel mooi gebied. Ik moet een eindje rijden voor de strabrechtse heide...

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:56

Heike schreef:
Het zijn prachtige foto's. Het is idd een heel mooi gebied. Ik moet een eindje rijden voor de strabrechtse heide...


Wij ook, die ligt nl. aan de andere kant van de weg naar Heeze Knipoog . Dit is de Grote Heide (geloof ik), die ligt pal tegen de A2. Het ven is het Diepmeerven. Maar hoe het ook heet, mooi is het zeker!

Syl, je wilt niet weten hoe vaak ik dat soort verkeerd-rijd-acties heb... Schijnheilig (Waarschijnlijk wil je het wel weten, maar ik ben het ineens sontaan vergeten... Haha! )